egy pohár grapefruit

Grapefruitos italkámat szürcsölve elmélkedek, hogy hogyan is kellene kezdeni a mai napi beszámolót. Ez szokás szerint eléggé nehezen megy.. hiszen, ha jól belegondolok bármiről írhatnék.. egy üres műanyagtálról, egy csomag perecről.. vagy pont a grapefruitról. De kezdjük a legelején akkor: a mai napom végre megkaptam azt a becses kis tárgyat, amit már egy ideje kiszemeltem magamnak a kirakatok polcain. Nem tudtam ellenállni a maga kis formás külsejének, ami vegyült a sportossággal és az eleganciával. Meglepetésemre több színben pompáztak a kis üvecskékben, amiben tárolták őket. Egyből bele szerettem… Ez a kis tárgy pedig nem volt más mint egy karóra! Egyáltalán nem szerettem volna valami felbecsülhetetlen értékű karórát, az hozzám nem illik, tudom ezt magamról. Sőt, amilyen peches vagyok az első körben hazavágnék egy értékesnek tűnő darabot.. biztos ami biztos, maradok a sportos, MÉGIS elegáns daraboknál. Ez az óra is elegáns, habár nem mindegy milyen színben veszi az ember – kivétel ha van rá kerete, mert a több színt több kiegészítővel kombinálhatja, legyen az ruha, cipő, nyaklánc, stb. -, hiszen vannak kockázatok: illik e az egyénhez, tudja e hordani a darabot. Ezért mindig fontos, hogy legyen ott valaki veled, sose vásárolj egyedül! (((:
Mivel a hőn áhított órámat megkaptam, ami egész nap szinte lebilincselt, nagyjából úgy voltam vele, hogy elég nagy kaland történt velem a délelőtt folyamán, így visszatérhettem egy kis nyári napfürdőzéshez. Körülbelül egy órás intenzív napozás után és a Harry Potter könyv olvasása után úgy döntöttem, hogy betérek szerény kis hajlékomba, ahol kifújhatom magam és megpihenhetek. El is nyújtóztam a nagy ágyon és átadtam magam az internetnek ((: 10 percnyi böngészés után úgy gondoltam ideje zenét hallgatni és tenni a tennivalókat, amiket mestereim rám hagytak eme nagy lakban. És aztán hopp, el is telt a nap… és a végén a jól megérdemelt Grapefruitomat szürcsölgetve itt ülhetek és pötyöghetek csodás, ámbár mindennapi élményeimről… ((:

A mai nap zenéje ♥

2 Replies to “egy pohár grapefruit”

  1. szia! Nekem is nagyon tetszik a te blogod:) azt hiszem én pedig a te blogod függője lettem:) Az olvasottak alapján te is nagyon szeretheted a Harry Pottert:D Én is nagyon imádom:)

    1. szija Fay. örülök, hogy megtetszett a blogom, bár szerintem a tiéd eléggé túlszárnyalja ezt a kis blogot :D örülök, hogy benéztél, remélem máskor is jössz :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

