boldogságkitörés ((:

Nincs is jobb dolog annál, ha a hétvégédet a barátodnál töltheted. Mikor átölel, magához szorít egyszerűen leírhatatlan érzés – akárcsak a citromos sör, az is egy leírhatatlan jelenség *-*-. Egy kicsit elkalandoztunk… szóval leírhatatlan az érzés, mikor tudtodra adja az a személy, hogy mit érez irántad, hogy az érzés kölcsönös és ő sem tudja szavakba önteni; csupán csak ölel és a végén puszit nyom az arcodra, hogy “elmondhassa” érzelmeit, hogy tudjam mennyire szeret. A hétvégém csodálatos volt, nem csak azért mert végre megkaphattam várva várt 2db Milka dessert csokoládémat és hogy kipihenhettem magam.. hanem mert vele tölthettem több mint 24 órát ((:
Sajnos, csak hétvégén tudunk manapság találkozni, hiszen mind a kettőnk jövője a legfontosabb, azaz, hogy sikeresen elvégezzük az egyetemet, főiskolát. A legfontosabb hogy egy olyan útra jussunk el, ami biztosítja a jövőnkhöz vezető utat és a végén egy sikeres jövőt kapjunk célul. Ehhez a felsőoktatásban való részvétel nagyon fontos. Jó, persze manapság maga a diplomával  is nehéz elhelyezkedni, de szerintem fontos és többet jelent, mint egy szimpla érettségi. Ugyanakkor próbálunk egymásra és a családra is egyaránt időt szánni. Remélhetőleg a nyár elhozza a várva várt szinte mindennapi találkozást, amit már mind a ketten jól megérdemelnénk. Persze a saját baráti körünkre is időt szakítva ugyan úgy (:
Sosem gondoltam volna, hogy egy személy képes minden alkalommal megmosolyogtatni, legyen az bármilyen pillanat. Nem is értem.. olyan tündérmese szerű az egész… ((: ♥

“Az ember mindig többet ér, mint az arca, mert a szív és a lélek egy fotón sincs rajta. “

ron & hermione ♥

