pénz beszél kutya ugat

Eljött hát az idő, hogy más vizekre evezzek, ami segít, hogy saját zsebből gazdálkodjak. Megtanuljam tisztelni és forgatni a pénzt, hogy mi fontos számomra és mi a felesleges, hiszen, valljuk be nekem nem hullik az ölembe az egész. Így hát elhatároztam, hogy dolgos diák leszek, keresek munkát.

Imáim meghallgattatást nyertek a Meló diáknál. Igaz a talált munka nem éppen a lakóhelyemhez közel található, sőt mi több a műszak is kemény lesz hiszen 4 napot 12 órás műszakban kell végig vinnem, de elméletileg én szabhatom meg, hogy egy héten melyik nap akarok dolgozni és körülbelül 450 forintos órabérben, ami szerintem nem is rossz dolog, szép summa. Azt is mondták, hogy ha bevállalok egy hétvégét akár többet is kaphatok az átlagnál, ami szerintem korrekt dolog és még jól is jöhet az a plusz. Terveim szerint jövőhéttől dolgozó asszonyka leszek. ((: Terveim szerint a pénzt jól elrakom biztos helyre, hiszen szükségem is lesz majd egy részére a tanulmányaim miatt. A sors kegyetlen, és kötelező tábort írt elő nekem a 3. félévre, ami nem más mint egy sítábor. Magában csak 80ezer forint, ami nem kis pénz, és sajnos kötelező is :S A pénzben viszont nincs benne a felszerelésem illetve a ruházatom sem, ami plusz költségnek számít, mivel bérelni kell.. és még a költő pénzről sem beszéltem :S

Ezektől eltekintve remélem helyt tudok állni az új környezetben, amibe kerülök majd :) Addig is a héten szeretném élvezni még a lazulást, lazítás és végre a legjobb barátnőmmel egymásra tudunk figyelni így vizsgák után. *-* Felejthetetlen pillanatként élem meg a közös csajos délutánokat, mikor egy jó sör mellett jókat beszélgetünk és nevetünk. Ideje hát még egy kicsit lazulni, lustulni a héten és élvezni a szeszélyektől nem kímélt fülledt nyári napokat (:

Reklámok