keresem a szavakat

Ahogy a bejegyzés címe is szól: keresem a szavakat a blogomhoz. Tegnap is és mai sokat gondolkoztam azon, hogy mit is írjak, mi mindent írjak le ide, ami kapcsolódik hozzám. Napok óta sok minden nem igazán történt velem: filmet néztem, beszélgetek a barátaimmal, illetve voltam a szüleimmel strandolni egy jót. Meleg idő volt, bár mikor a felhő eltakarta a napot, nem igazán volt meleg, sőt! mondhatnám, hogy hűvös volt. Persze a szél is fúj, így mikor a nap bújócskát játszott tényleg libabőrös lettem. Ahogy az szokott menni strandoláskor kellőképpen le is barnultam ahogy úszkáltam a vízben, és persze napoztam.  Ha belegondolok, nem is volt annyira rossz, csupán csak annyi, hogy hiányzott a párom. Aki még mindig Debrecenben van: küzd, hogy sikerüljenek a vizsgái. Ha minden jól megy a héten végez is vele és kezdődhet neki is a nyár, a pihenés (:

Az elmúlt hétvégén ott voltam nála, hogy ne unatkozzon, meg persze magam sem bírtam volna ki, amíg haza nem jön: látnom kellett, ha törik, ha szakad (: Az a 2 nap amit ott töltöttem felejthetetlen marad számomra. Csodálatos helyeken jártunk, sétáltunk amíg ott voltam. Tartogat ez a Debrecen még meglepetéseket számomra (: Voltak gyönyörű házak, erdő közepén, amik nagyon megfogtak engem látványilag. Ámuldoztam tőlük. Végre láthattam a parkot és a tavat nappali fényben: csodálatos volt. Főleg a nyüzsgés tetszett ott, habár nem volt olyan nagy mégis kellemes érzés fogott el, miközben átsétáltunk a tó felett egy aranyos kis fa hídon. Az emberek fotózkodtak, hogy megörökítsék a pillanatot; és voltak olyanok akik ínycsiklandozó pattogatott kukoricát, fagyit és egyéb finomságot árultak.
Sétánk közben meg meg álltunk – én legalább is- csodálni a házakat, amik megragadtak. Sok furcsa házat láttam, amiktől csak úgy tátva maradt a szám, hiszen felénk olyanok nem igazán fordulnak elő. Habár igazi ritkaságok voltak, némelyik kiérdemelte, hogy tetszésemet nyilvánítsam irántuk.  Sétánk közben bátorkodtunk megállni és csemegézni eper fa alatt, ha bár nem konkrétan miattam; párom van oda érte. De meg kell, hogy mondjam, nem volt rossz ízű.
Örülök, hogy a barátom ilyen szép helyekre elvitt és még óriási hamburgert is kaptam $$: Elfáradva estére megnéztünk egy filmet, amit én szokás szerint véleményeztem is. Mert hát a 300 még is csak egy jó film, de felvet néhány érdekes kérdést. Barátom már ismer eléggé, hogy különleges agyszüleményeimet egy “szívtipró” nézéssel lerendezze és közölje ne kössek már bele mindenbe $: Édeees.. *-*

Remélem a nyár folyamán már a barátnőkkel is lesz alkalmam kimozdulni, ha mindenkinek az ügyes bajos dolgai rendeződnek. Összegezve a történteket az elmúlt 2 napban oly sok semmi érdekes velem sem igazán történt, így inkább egy csodás kis kalandról igyekeztem beszámolni, ami a hétvégén történt velem (:

Reklámok