letisztultabb forma

Sajna néha néha még keresem önmagamat ezekben a WordPress-es design-okban. De úgy érzem ez a design úgy marad ahogy van (: maximum a színek változnak majd rajta, hangulattól függően, de ez az egyszerűsített forma megmarad (:

A mai napom már végre kicsattanóbb volt, leszámítva pár dolgot. Tegnap, vasárnap a napom nem volt valami fényes. Egész nap csak punnyadtam és nem csináltam semmit, így még tükörbe sem mertem belenézni, hogy milyen állapotban lehetek. Így hát ma úgy keltem fel (végre időben és korán), hogy nem punnyadok és tele leszek energiával. Tervem az volt, hogy a munkáltatómhoz megyek el a közeli “nagy” városba, ami attól függetlenül, hogy város még sem nagy. Mikor anyum meghallotta, hogy készülődöm és reggelizem, gondolt egyet és azt mondta, hogy ne a 10:10-es busszal menjek, majd ő elvisz, neki is van dolga. Hát isteni kényelemnek mondhatnám ezt, bár tényleg bementem volna magam is a városba, de ilyen visszautasíthatatlan ajánlatot kár lett volna kihagyni, haha! (: Én elintéztem kicsiny feladatom, utána anyumat kísértem az ő ügyes bajos dolgához. Haza felé eleredt az eső is, bár sokat nevettünk, így fel sem tűnt, csak az, hogy anyum úgy szorítja azt a kezemet, amiben az esernyő volt, hogy jó magam is szorongattam magát az esernyőt; ez aztán nagyon tetszett mind a kettőnknek. Idehaza még segítettem a főzésben, hogy gyakoroljam ez a szakmát is, habár én nem vagyok az a “háziasszony” típus, de mégsem halnék éhen, de nagy mesterműveket, ne várjanak az emberek tőlem. Azt tudom, hogy barátom él-hal a csokis sütimért, szóval már ő sem maradna éhen mellettem. Még egy két alap specialitást is megtudok valósítani, csupán lehetőséget kell adni, ilyen “feltörekvő sztárnak” mint én vagyok. (: Itthon még annyi feladatom volt, hogy a sulis dolgaimat intézgessem és papírokat nyomtassak, amiket majd augusztusban el is juttatok személyesen a főiskolára (:

Az egyetlen szomorú dolog a mai napban, hogy Vodka kutyusom nem élte meg a reggelt. Így hát fogtuk és eltemettük szegénykét. A doki elmondta, hogy bélfertőzése van, amire kapott injekciót és attól jobban kellett volna, hogy legyen.  Sajnáltam nagyon, mert tényleg a szívemhez ő állt talán a legközelebb, de van még új a nap alatt! Van még két cuki cicám és maradt még 2 kutyusom. Kitudja, lehet még apum hoz a házhoz egy fekete kis pulit, mert ő annyira odavan ezekért a jószágokért (: Nekem meg csak az lesz a dolgom, hogy minél frappánsabb nevet adjak neki. Bár szerintem maradok a Vodka névél. Annyira megtetszett (:

Az idő függvényében, ha este nem esik még lehet Mollykámmal kinézek a faluba, hátha történik valami túlvilági, földönkívüli parajelenség @.@ OH, YEAH!

