gyros mennyország és egy kis csajos délután

Tegnap végre eltölthettem egy kis időt a párommal, ma pedig egyik kedves barátnémmal jártuk körbe az üzleteket és szemezgettünk egy – egy csodásabb darabbal, legyen az ruha, ékszer vagy kozmetikum. A hétvégéhez képest ez a két – három  nap felemelően jó volt, habár az időjárás ezt mindig megcáfolja. Ha nyár van akkor legyen napsütés, de ne 1000 C°, hanem amit mindenki elvisel; a sok eső pedig maradjon végre az októbernek és a novembernek, mikor jöhet a köd, a színes falevelek és a nyugtató, kellemes őszi zápor.

Tegnapi napom elég rövidre sikerült, hiszen a délelőtt 11-kori ébredés nem valami felemelő. Átaludtam a fél napot, mondhatni. Így is a csengő hangjára keltem fel, ha az nem szólalt volna meg, biztos alszok még egy kicsit. De fel kellett kelni, hiszen délután talink / randink volt a barátommal. Fél 5kor indultam útnak, ő pedig várt rám a szokott helyen. Nagyon nagyon jó volt már látni, hiszen nem lehetünk  folyton együtt, ami nem is baj; hiszen annál szebb és jobb lesz a találkozás. Puszi után beültünk a sok Gyrosz bár közül az egyikbe, ahol egész hamar elfogyasztottuk a zsákmányunkat. Közben mind a ketten meséltünk. Ki – ki a napját, más a múltkori estéjét elevenítette fel. Lakoma után útnak indultunk. Először egyik megszokott helyünkre vándoroltunk, ahol letudtunk csüccsenni egy padra és élvezni egymás társaságát. Után elindultunk nagy kalandunkra. Párom megmutatta, hogy annak idején merre laktak szüleivel, milyen kis takaros házuk volt. Nagyon szép környéken laktak. Kis csendes zugnak mondanám. A mostani lakhelyük is egészen csendes, habár nem igazán nevezném kis zugnak; a társasház annyira nem erdei kuckós házikó. Útközben egyik ismerősünkkel is összefutottunk pechünkre, mert ez a mi szerencsénk. Valahogy ezt a személyt nem lehet elkerülni, nekünk eddig nem sikerült… Haza felé apukájával is találkoztunk egy futó pillantásra, aztán lassan elérkezett az idő, hogy felrakjon engem a buszra. Sajnos most egészen keveset lehettünk együtt, de ez is csodálatos volt és élménydús. Szeretnék még sok sok sétás élményt, sok sok padon csücsülős beszélgetős napokat. <3

A tegnapi napom, tehát felejthetetlen volt, még akkor is, ha igen rövidke volt. Nekem sokat jelentett, nagyon sokat! Ma viszont egyik kedvesnek igen kedvesnek mondható barátnémmal találkoztam. Jó volt újra látni, jót beszélgetni vele. Egy nagy túrát tettünk a városban, cél nélkül bolyongtunk, de legalább volt mindig valamiről beszélni. Elindultunk a város főterére, hátha letudunk ülni valahol. Előtte meghódítottunk egy ékszerüzletet, ahol barátnőm bezsebelt egy fülbevalót, igen testhez álló áron, után pedig nyaltunk egy -egy fagyit, s leültünk a fagyizó egyik kinti asztalához. Jókat beszélgettünk és nevetgéltünk. Szóba került a tovább tanulás, a közös nyaralás, a pasik és a hétvégi party (???). Miután bánatunkra a fagyi elfogyott, útnak indultunk. Célba vettük számunkra érdekes boltokat. Néztünk táskát, ruhát, pénztárcát és még sok sok sok sok, de sok mindent, ami a csajokat érdekelheti. Majd közösen betévedtünk egy drogériába, ahol mind a ketten vettünk egy széép színű körömlakkot. Nekem igen is nyárias szín a kék, mert hát kék színűt vettünk, mert miért ne? Nekem amúgy sem volt még ilyen szép színű. Sőt! Általában valami halványat vagy gagyi színt szoktam összeszedni, de ez most kimondottan tetszik! Körömlakkunk megszerzése után már majdhogynem ránk szakadt az ég, vagy inkább úgy fogalmazok, hogy elkezdett szitálni az eső. Addig viszont szép napos idő volt, és még meleg is volt. Mikor beborult az ég elég hűvösre fordult az idő, amit nem igazán díjaztam, mert kicsit bepunnyadtunk tőle. Lassan a hazamenetelhez érkezett az idő, s megrohamoztuk a buszmegállót. Várakozásunk és beszélgetésünk közben találkoztunk barátommal, akivel sajnos most sem tudtam sok időt tölteni. Ez tényleg egy futó találkozás volt. De láthattam, ez a lényeg! Barátom távozása után, barátosném felrakott a buszomra, ami 5 perccel hamarabb indult mint az övé. Mosolygós búcsút vettünk egymástól és megköszöntük egymásnak ezt a kis talis – beszélgetős napot (: Remélem lesz még ilyen nap, jó volt látni már és egy jót beszélgetni vele. Sajna ritkán látom, de ha tudunk mindig beszélgetünk az internet segítségével.

Reklámok