felfrissülés

Az elmúlt napok tartogattak számomra hideget és meleget. Szerdai napomon kaptam egy telefont, miszerint lehet menni dolgozni, akár már holnap, csütörtökön is. Hát a pénz érdekében még a csütörtök és a pénteki napot bevállaltam. Nem sok kedvem volt már hozzá két nap pihenő után, de muszáj volt menni, mert menni kell. Valamiből igen is meg kell élni, tapasztalatot szerezni munka téren, hogy még is hol tudnék úgy elhelyezkedni, hogy élvezzem is. Itt a gyárban sem egy rossz a helyzetem, csak picit monoton és a gépek zúgása már nagyon tud zavarni egy idő után. Hozzá lehet szokni, mint mindenhez általában, csak mikor előtted lebeg, hogy a péntek estédet a barátoddal és a barátaiddal töltöd, akkor kicsit nehézkesen megy minden és még a idő is megáll, lelassul, nem telik.

A munkáról megtanultam, hogy egész embert kíván. Arra rájöttem ezalatt a pár hét alatt, amíg jártam dolgozni, hogy amit én csinálok a gyárban, nem tudnám sokáig elviselni. Egész nap csak állok és várom a halomszámra érkező ládákat benne a tesztelni való dolgokkal. Közben a gépek zúgnak mellettem, mert csomagolják a TV-ket, nekünk pedig sietni kell, haladni, hogy minden egyes darabot átnézzünk a tartozékok közül. Rájöttem: ilyenre nem vágyom. Ez túl monoton és hosszú távon biztos nem tudnám csinálni, ezt nem. Az emberek, akik ott dolgoznak még a szünetet sem használják ki rendesen, mind egytől egyig munkamániás. Ezt nem szeretem. Azt elhiszem, hogy valamiből meg kell élni, de a szünet az szünet és arra van, hogy pihenjünk másfél 2 órás állás után. Nekem ez nem jött be. Én valami változatosabb munkára vágyom. Ahol akár állhatok, de akkor máskor szaladgáljak ide oda vagy csak üljek egy darabig az irodában a halom papír fölött. A változatosság fontos számomra munka téren is. Ami még a legfontosabb, hogy szeressük is azt amit csinálunk. Itt is lehetett szeretni ezt a munkát, de egy idő után inkább a szünetet is megnyújtottuk, hogy ne kelljen még vissza menni. Változatosság ez a lényeg!

A keddi találkám után végre pénteken a barátommal együtt jöhettem haza. Mind a ketten fárasztó napot tudhattunk magunk mögött: mind a ketten korán keltünk DE én még korábban (haha =D), de ez sem szegte a kedvünket. Haza érve kicsit szusszantunk aztán mentünk a boltba egy kis alapanyagért a sütihez. Kekszes sütit készítettem neki, az ő kedvére, hiszen annyira szereti (: Megkésve, sőt nagy nehezen megérkeztünk este 9kor (8óra helyet T_T) a nyársalás partyra, amit Molly drágám rendezett meg. A késés oka nem más volt, minthogy a sütit hagyni kellett bent a hűtőben, hogy egy kicsit keményedjen, felszívja a csokimázt. Volt itt minden, ami szem szájnak ingere. Sőt, még a barátom sütijéből is kaptak a jelenlévők, amiért becses elégedettségüket és tetszésüket be is zsebeltem. Nyársalás közben ment a nagy traccs party, egymás ugratása és persze ami még hozzá tartozik: ivászat. Kis söröcskémet személy szerint egy kicsi fincsi borocskával kevertem, de nem volt rossz. Volt választék még vodkából, amihez nagylelkű háziasszonyunk tonikot ajánlott: nagyon fincsire sikerült. Ételből a kis asztalka nem szenvedett hiányt. Kedvemre még találtam fincsi uborkát és hagymát *-* E nélkül a nyársalásom nem nyársalás. A hangulathoz hozzájárult a zene is, ami az összegyűltek kedvenc nótáit fogta közre. Megemlíteném: a Lájk-ot vagy éppen a Dani California-t, nah és persze az erősebb hangvételű zenéket: Alice Cooper és a többiek (: Majdnem éjféltájt úgy döntöttünk, hogy kinézünk szerény kis községünk utcáira és a hozzá tartozó szórakozó helyeire, hátha van valami élet… Nem volt… Ami felháborító dolog, mert így a fiataloktól elveszik a saját lakóhelyükön a szórakozási lehetőséget. Mivel a faluban nincs semmi, így inkább bemennek a városba, ahonnan nem kicsit ittas állapotban valahogyan hazakeverednek. Ez veszélyes. Igaz az sem, ha a faluban isznak, de legalább még is pár utcányit kellene járniuk, mire hazaérnek, nem pedig kilométereket megtenni, gyalog, kocsival vagy bármi más járművel. Ez akkor is nem fair a fiatalokkal szemben… bezzeg másra tudnak fektetni hangsúlyt.. mert a vallás fontos, meg az öregek seggének kinyalása -.-” Nah akkor kalandozzunk széépne vissza az estéhet <3 Szóval, kimentünk találkoztunk pár ismerőssel és betámadtuk a szokásos helyünket a fagyizó mellett. Még itt is fecsegtünk, figyeltük a break táncosokat. Összegezve nagyon jól éreztem magam ezzel a kis társasággal csak azt sajnálom, hogy egyik kedves barátném nem tudott eljönni ): A kaja pörfekt volt, imádlak Mollykám<3 A társaság is úgy szintén. Körül belül 1 órára értünk haza a barátommal, gyorsan lecsapattuk magunkat és be is dőltünk az ágyikóban, mert már alig tudtuk nyitva tartani a szemünket.

A mai szombati nap csak hülyüléssel és ágyban fetrengéssel telt el. Néha néha adtam életjelet Mollynak, hogy ne izguljon, nem vesztem én el. Fél 6 tájt majdhogynem könnyes búcsút váltottam barátommal, mert ment haza. Én kiadtam a lelkem, megtettem mindent, hogy maradjon. De jó is lett volna <3 majd jövőhéten. Pár napja viszont rátaláltam kedvenc számítógépes játékom oldalára, ahol sok sok infót megtudhattam az új Lara Croft *ez most kisípolva* kalandjáról. Nem lehet betelni vele. Lehet butaság, de én őt annak idején példaképnek tekintettem (: Mert erős személyiség, és mindenből kitud mászni, bármibe is keveredjen, igazi jellem, csak sajnos ő egy kitaláció ): Nekem még is fontos személy, felnézek rá (lehet ez badarság), de miatta mentem volna katona suliba, sőt annak idején történelem szakra, régészetre. Igen, igen.. vannak személyek, akik ennyire befolyásolnak engem a puszta létezésükkel. Végül is a katona suli nem jött be, de hozzá közel áll némileg a testnevelés, szóval bármi lehet még!! A mai nap hátra levő részében az égvilágon semmit nem tervezek, ergo TV, film, olvasás, zabálás ezerrel; bármi jöhet még :D

