kalandra fel!

És akkor indulás!

Végre elérkezett a nap, mikor útra indulunk. Igen, igen. Kezdődik a nyaralás. Kis csapatunk már izgatottan várja az utat. Vajon milyen lesz? Maga a szállás, az út, a társaság vagy éppen az elkövetkezendő 5 nap? Ezt még nem nagyon tudjuk, de pozitívan gondolunk bele, én legalább is igen. Hetekkel, hónapokkal ezelőtt szervezkedtek, hogy ezt a kis nyaralást összetudják hozni a szervezők. Sokan mondták vissza, különböző okok miatt, de sok új arc is csatlakozik közénk, aminek én csak örülni tudok. Jön Mollykám is! Akivel úgymond egy 5 évvel ezelőtti nyaralásra emlékezünk vissza. Angliába, pont ezeken a napokon voltunk kint *-* 5 éves évfordulót ünnepelhetünk meg DX Persze itallal és itallal, kevés kajával, remélhetőleg jó társasággal és party helyekkel.

Az elmúlt napjaim igazán élménydúsan teltek, nem csak azért mert anyumat berángattam a városba, hogy vegyünk ruhákat, hanem részt vehettem a Fesztivál utolsó napján és egy újabb nyársaláson. A Feszt nagyon jó volt. A kis társaság, a kis (nagy) iszogatás, leszámítva a mellékhatásokat :$ A hétfői nyársalás is egészen jól sikerült. Életemben ennyit még nem Activity-ztem, nagyon jó volt. Értek meglepetések közben, és persze a jó hangulat sem maradhatott ki :D

Vigyázz Abádszalók! Jövünk!! (17-21)

Reklámok