az utolsó nyári este ♥

Itthoni Mollikámmal találkoztam vasárnap este. Kevés lélekenergiám volt hozzá, de igaza volt abban, hogy lehet ez lesz az utolsó igazi nyári esténk közösen. Nem is csodálkozom, neki már most elkezdődtek a sulis napok és lehet kevesebbet fogunk találkozni év közben, pedig egy faluban lakunk. :S Kicsit tartózkodva a kimeneteltől, belenéztem az egyik kedvenc filmembe: Star Wars 3 – Sith-ek bosszúja. Ritkán látom ezt a részét, sőt eddig csak egyszer sikerült végig nézni, de azt is úgy, hogy már majdnem elaludtam. Most viszont nagyon felbosszantott az, hogy 15 – 20 perc után benyomják a reklámokat, amik körül belül 10 percig tartanak. Ekkor elégeltem meg a film nézését. Természetesen valami fontos pontnál szakították meg a filmet, emiatt teljesen felidegesítettem magamat, hogy hogy lehetnek ilyen szemetek. Nem csoda, hogy manapság már TV-t sem nézek, mert csak reklámokat látok bennük. Mondtam is Mollinak, hogy mehetünk ki. Fáradtan és bosszúsan kiballagtam, majd a kedvem kezdett pozitív irányba eltolódni, hála Mollinak!

Köszöntöttük egymást: puszi – puszi. Majd barátnőm belekezdett a monológjába, amit kíváncsisággal fogadtam, hiszen már alig várta, hogy meséljen. Nagyon sok minden történt vele a hétvégén, amit megszeretett volna osztani velem, ez pedig kölcsönös volt; jó magam is szerettem volna mesélni, és habár tervem a tv előtt ülés lett volna, egyáltalán nem bántam meg, hogy kimentem. (: El mesélte, hogy megfordult a fejében, hogy ő is bejön hozzám a városba a bányásznapra, de úgy döntött helyben megy el bulizni. Nem bánta meg, hiszen rengeteg új arcot ismert meg, sokan érdeklődtek utána. Ami a legnagyobb dolgot illeti az nem más, minthogy plátói szerelméhez  még közelebb sikerült kerülnie a kapcsolatok révén. Olyan új barátot szerzet, aki a plátóihoz igen közel áll, és információim szerint még egy fősulira is fog vele járni. Elmélete szerint, ő nem szeretne nyomulni, nehogy elijessze az illetőt, hiszen mikor meglát tőle egy “LÁJK”-ot rögtön felcsillan a szeme. “Úri hölgy” lévén és régimódi szemlélete szerint a férfi legyen az, aki próbálkozik, aki lép először és tetszését nyilvánítja felé. Ezzel nincs semmi probléma, ez így természetes, magam is afféle régi módi vagyok. Egy nő ne fusson a férfi után! Az izgalmas beszámoló után megittunk egy – egy frissítőt, majd én meséltem. Elmeséltem mindent töviről hegyire a bányásznapról és érdekes eseményeiről. Megemlítettem azt is, hogy láttunk UFO-t :O legalább is ahhoz hasonló furcsa fényjelenséget a koncert közben. Az estét zártuk régi álmok kibeszélésével, illetve új, meglepő álmok elmesélésével. Csodák csodájára pedig még barátosném láthatta drága plátói szerelmét, így büszkén és boldogan illetve számos értesítést remélve indult haza.

Összegezve ez egy nagyon kis kellemes este volt, jó magam is tele voltam élményekkel, amiket fáradságom ellenére nem a gép előtt szerettem volna megosztani barátnőmmel. Örülök, hogy kivételesen kirángatott és egy igazi nyárbúcsúztató beszélgetős estet tudhatok magam mögött. ♥

