el vagyok tűnve

Nem csoda, hogy lassan hetek óta nem írok semmit. Nincs nagy oka ennek, csupán az, hogy elkezdődött az iskola és, hogy zsúfoltak lettek a napjaim. Első hét a suliban… borzasztó. Két szakot vinni egyszerre eléggé egész embert kívánó feladat, de ha valami fontosat akarunk tenni az életben illetve valamit leakarunk tenni az asztalra, akkor szenvedni kell. Személy szerint a nagyságos Úr, mazochistává teremtett, így nem csoda, hogy szó szerint kitolok magammal. Viszont a tesit egyedül nem akartam végig csinálni, hogy csak 1 szakom legyen, de ez az anglisztika… hát mit mondjak, elég hülyének érzem magam így egy hét után. Úgy érzem nem tudok semmit és, hogy szenvedni fogok vele eléggé.

Nagyon féltem az első angol órától. Mindent angolul fogok hallgatni, így nehéz lesz tanulni. De remélem ez idővel jobb lesz és kialakul az, mikor örömmel megyek be egy angol órára. Hát ez most így nehéz lesz, mert félek, hogy nem tudom majd megszólalni esetleg nem értem, hogy mit kérdez a tanár, mit mondd. 7 angol tárgyat vettem fel, próbálok optimista lenni, igyekszem legalább is úgy hozzáállni, hogy nem bukok meg belőle DXXX de végül is, ha megbukok sem nagy baj :D legalább tudom mire számítsak újra (vagy sem). Igyekszem lazán venni az egészet, de mindig túl stresszelem a dolgot valami miatt, ezt magam sem értem, lazán kéne vennem pedig. Szegény barátomnak ezt kell hallgatnia állandóan, hogy mennyit siránkozok (bocsi kicsííííííííííííím :$$$$$), de tudom, hogy mindig mellettem áll és ha tud segít. Pénteken – szombaton is angoloztunk, hogy hétvégére ne legyen sok és hogy ne legyek elhavazva, mert az angolon kívül lesz majd tesi is, amire készülni kell egy  – két tantárgyból. Arra tényleg kíváncsi leszek, hogy megy majd a tesi és az angol, de megcsináljuk, ezzel próbálom nyugtatni JELENLEG magam. Muszáj, mert angolt végül is szeretem, ezt be kell vallanom, csak elég hülyének érzem magam a sok elsős anglisztikás között, akik úgy vágják-kenik-szelik-aprítják azt a fene angol nyelvet, hogy ott süllyedek el a padban. De ezzel együtt új ismeretségi köröm is lesz és remélhetőleg segítő kezekre is találok az elsősök között, illetve nem néznek ki azért, mert nem tudom. Ez a jövő rejtélye, én igyekszem (nem próbálom, hanem majd csinálni fogom) optimistán felfogni, lazán de mégis megfelelő komolysággal és odaadással tanulni, még akkor is mikor már nagyon nem lesz kedvem. Ha pedig bármiből is megbukok, akkor majd felveszem a tárgyat következő félévben és már tudom mire számítsak és akkor még jobban fogom tanulni (: Sajnos a tanárok mind azt hiszik, hogy csak a saját órájuk a legfontosabb, de ez nem így van; el kell keseríteni őket. Testnevelés szak és anglisztika szak tantárgyaiból összesen 16 darab van ebből a félévben, ezt kell egyeztetnem, hogy mindenre jusson időm, több kevesebb szerencsével :D (kicsim megint ott a hetes, én látoom D: 1+6 DXX).

Igen, szét szórt vagyok vagy inkább hóbortos, meg vidám, meg egy picit el is vagyok keseredve, talán azért ilyen összekuszált az egész bejegyzésem. Azt hiszem, ennek most tényleg ilyennek kellenem, kicsit szétszórtnak, hóbortosnak. A lényeget végül is leírtam azt hiszem. Az első hét húzós volt, voltam bulizni is, ami kikapcsolt egy kicsit, mert az kell néha a zűrös hétköznapokban ;) Kitartást nekem!!!! Kicsim imádlak, hogy mellettem vagy ♥♥♥♥♥♥♥

u.i.: új frizurám vaaan *-*

