szeretetet és nyugalmat MOST!

Ennél többre jelenlen nem is vágyom. Jövőhétre bezsúfolt 10 ZH-m gondolatától a hideg is kiráz és a sírógörcs kerülget, mert ilyenkor bolondul meg az egész tanári sereg… még is mit képzelnek, mik a diákok? Robotok, nem érző lényeg?

Mindennél jobban vágyom párom szeretetére és nyugtatására, hogy jobban összetudjam magam szedni, és egy kiadós energia levezetésre, amit remélhetőleg holnap edzésen le is vezethetek. 2 hét van a suliból. 2 hét hajtás. 2 hét arra, hogy igazi idegroncs legyél és belebolonduljál a tanulni valóba és 2 hét kemény álmatlan éjszakák várnak az emberre.

De ez mind rossz és csúnya. Szóval ennyi elég is volt belőle. De ami utána lesz, az már izgató és majd kiugrok a bőrömből, hogy mikor tarthatok már jövőhét ilyenkor *-* Túl leszek megannyi megpróbáltatáson és egy kicsit fellélegezhetek végre majd. Ma volt alkalmam kicsit lassítani a rohanó életmódomon és részt vettem egy kellemes kis adventi vásárnézésen kedves csoporttársammal, amihez hozzájárt még egy forralt borozás is a hidegben. Nagyon jól esett, hogy kicsit visszatudtam venni a rohanásból. Jó élménnyel gazdagodtam. Hétvégi tanulásom helyett pedig inkább kitakarítanám az egész házat, hiszen ennyi nyűggel és bajjal a vállamon még a közeledő karácsonyi ünnepet sem érzem, nincs hangulatom hozzá, de még időm sem hogy pont ezzel foglalkozzak. A szeretet ünnepe lenne, de még távol van, hogy én bármit is érezzek iránta, de majd hamarosan eljön az ideje, hogy rá is szánjak egy kis időt. A legjobb dolog tényleg egy kiadós háztakarítás lenne, hiszen az egész ház fel van fordulva: az emberek jöttek, s nagy nehezen, de végre, elmentek; mi pedig csak tologatjuk a bútorokat, pakolászunk és újítunk. Ilyen sem volt még, hogy így várjam azt, hogy kitakarítsam a házat D: NEM VAGYOK NORMÁLIS *-*

De félre téve a súlyosan komolyan gondolt tréfát; jön a hétvége, ismét egy olyan hétvége, amikor láthatom drága szőke hercegemet. Annyira jó lenne már ott lenni a karjai között és elfelejteni ezt a csúnya, hazug világot. Mellette megnyugszom, reálisan látom a dolgokat, mert ő kiáll mellettem, hisz és bízik bennem és ez mind mind erőt ad :$ de most jelenleg, nagyon hiányzikhiányzikhiányzik <333

Szerelmes vagyok, és ez mindenem, akár helyes, akár nem, és neki én vagyok minden. Szeretem. Egyek vagyunk, nem lehet mit tenni, semmit sem tehetek, csak ölelni őt örökké. Vele akarok lenni ma, holnap és egész életemben. Amikor a szerelem ilyen erős, ott nincs helyes vagy helytelen. A szerelem egész életedre szól.

