“a párna” legyen veled!

Mi tesz boldoggá egy lányt? Hát persze, hogy az, mikor a párja átjön hozzá szülinapja alkalmából és meglepi őt egy aranyos kis tárggyal. A tárgy, ami enyémmé vált a maga módján piszkosul értékes, egyben puha és aranyos, ölelgetni való kis tünemény. Napokkal előtte rám ijesztettek, hogy az ajándék, amit kapni fogok becses töltekezésem alkalmából értékes lesz, ami mindig velem lesz és féltve kell őriznem. Pánikomban már csak kétségbeesettebb képek törtek az agyamba, hogy mi is lehet az az ajándék, ami ennyire értékes, és hogy ki az a “hülye” aki ekkora hatalmas értéket akar nekem adni, mert vagyok olyan szerencsétlen, hogy én az ilyen dolgokra nem tudok vigyázni; mert egyszer csak hopp! volt… nincs.

Meglepetésemre egy csodálatos szív alakú plüss párnát nyomtak a kezembe, mely jelképezi, a már nekem adott férfi szívét, amire vigyáznom kell, de nagyon. Az ajándék láttán, villámcsapás szerűen megnyugodtam, hogy ez a jelképes ajándék nem fog elveszni, mert biztonságban tudhatom őt a szobám négy fala között, habár az “igazi szív” mindig velem lesz, bárhova is megyek. Az ajándék, amit kaptam csodálatosan-cukimuki (*-*), de a szándék és a gesztus többet jelent mindennél, és főleg az a személy, akitől kaptam. A nap folyamát, kedves új lakótársam megtapasztalta milyen ha ráfekszenek, ha a földön landol és ha szerelmem fejéhez csapdosom egy párnacsata keretei között. Viszont azóta, mióta meg van, mosolyogva hajtom le kis buksimat a pirosló kis szívecskére ♥

A boldogság gyakran egy olyan ajtón szökik be életünkbe, melyről nem is gondoltuk, hogy nyitva maradt.

Reklámok