~ give me a cup of capuchino – immediately!

Tegnap végre visszatért picinyke lelkem és felszabadulhattam, kimozdulhattam a szürke hétköznapból és a sok stressz alól, amit nem bántam meg. Kellemes telefonhívást utasítottam vissza, majd isteni szikra, lángok, vihar és villámlás és megszólal a belső hangom: “Te, hülye! Takarodjál kifele!” Fogtam magam és telefonáltam, mélységesen mély engedélyt kértem életemtől és uccu kifelé a faluba!

Hatalmas szórakozási lehetőséget most “ignorálva” éreztük, hiszen hét eleje volt, lehetőség hiányában is voltunk, így hát valami kis karácsonyi-városos feeling-et keresve beültünk egy helyi “sok tintás embert varázsoló” helyre, ahol alkoholt nem fogyasztva egy csajos estét tartottunk. Két téma között időnk teljében úgy döntöttünk fogyasztunk valamit a láthatatlan itallapból; és mivel most ki volt iktatva minden káros szenvedély – hiszen nem kívántuk (igen, ilyen is létezik!) – döntöttünk valami kellemes itókánál. Ez nem más volt mint 3 bögre capuchino. *-* Csodálatosan nézett ki, de az íze is lenyűgöző volt, és büszkén mondhatom, hogy pontot tett az este végére. Az elmúlt pár hónapot mindhárman röviden megpróbáltuk összefoglalni, hiszen az idő is szorított, de valahogy mégis olyan lassan telt el, aminek külön csak örülni tudok. Voltak rossz és jó hírek, megbotránkoztató emlékek és jövőbeli tervek, amik mind a hármunk szemét fel-fel csillantotta. – Egy tavaszi kis délután, esetleg egy kora nyári este együtt valahol. A tanulás sem maradhatott ki a témák közül, hiszen ketten már ízig-vérig rókák vagyunk emberbőrben álcázva és van közöttünk egy cseperedő gólyácska, akinek megannyi tanácsot tudunk adni, hogy mit, hogy és hogyan csináljon és hogy ne kövesse el azokat a hibákat, amiket mi. Rémisztgetésről volt itt szó, hiszen a jelen körülmények között az oktatás sem valami Fairy Tale – tündér történet. Szenvedünk, mert szenvedni kell, nyalni meg nem fogunk…

Sok sok szép emléket tudtunk rövid időn belül is feleleveníteni, ami mosolyt is csalt az arcunkra. Még több ilyet, most most *-*

Reklámok