holiday ~

Minden egy kellemes télies napon történt. A naptár december 22.-ét mutatott és szikrázott a levegő; korán volt, még világos sem. Útnak keltem hát, hogy megtegyem, amit meg kell. Gyomorgörcs és hányinger közepedte lépkedtem felfelé az úton, a dombra, ahol az év, illetve ennek a félévnek az utolsó vizsgája várt rám O_____________O

Iszonyatosan ideges voltam, de egyszer túl kellett esni ezen is. A megérdemelt jegy azért lett csupán kétértékű, mert én jobban tudtam egy szituációt, mint maga a tanár (háhá), de sajna, nem égethetjük a tanárt így bosszúból jól kitolt velem. DE! Túl vagyok rajta és karácsony meg minden és pihenés ameddig a szem ellát!
A karácsony is egészen meghitten telik. Drága párom is itt volt pár napig, hogy együtt töltsünk egy kis időt. A karácsonyfa díszítés természetesen rám, mint gyerekre hárult, illetve az ajándékok csomagolása is. A fenyőfánk most kivételesen, ismét a nappaliba került, szép kis fa. Ahogy díszítgettem kedves kis fámat, úgy szórakoztattam magam néhány nehezen felfedezett TV műsorral.  Az ajándékok hamar be lettek csomagolva és a fára is hamarosan felkerültek a piros és arany díszek és az égők. Meg kell, hogy mondjam eléggé kis pompás fát varázsoltam kis otthonunkba, tetszetős lett. A családi TV-zés és a vacsora most elengedhetetlen része a karácsonynak, szerencsére.

Hóból sajnos, most híján vagyunk, pedig akkor lenne csak szép karácsony. Lehetne nagy és hatalmas hóembereket építeni, de ehelyett csak némi kis hó van, sár, és latyak, meg valami havas eső féle és plusz fok. Jó lenne ha rendesen esne és meg is maradna, mert hivatalos vagyok egy hócsatáraaaa *-* (Ne félj kicsim, legyőzlek!)

Hát ha még eshet a hó *-* Olyan jó lenne meleg teával az ablakba ülni és nézni hogy esik NAGY pelyhekben a hó!

Nől a dér, álom jár,
hó kering az ág közt.
Karácsonynak ünnepe
lépeget a fák közt.

Reklámok