a varázsládika

” […] Az nap nem igazán beszélgettünk. Persze, mindig tudtunk egymáshoz szólni, de most ő hiányolta a társaságomat. Egyikünk sem különbözik abban, hogy ritkán mondjuk ki azt, amit kell. Ki mondjuk mi, amit kell – félre értés ne essék – de ahhoz már hozzá szoktunk. Magam részéről eléggé locsi – fecsi vagyok, általában szeretem kimondani mit érzek, de néha még is félek, hogy visszautasítást kapok miatta […]
Végre kinyílt az a varázsládika, amiről annyit álmodoztam. A szó végre elhagyta a száját, ami kifejezi a másikban a pici űrt, mikor az nincs vele. Felkaptam a fejem, mikor elolvastam mit írt, majd csodálatos mosolyt éreztem az arcomon; még akár könnycseppek is gördültek volna le az arcomon, ha hagyom. Tudom, hogy mit érez, ezzel tisztában vagyok, de az a kis varázsládika olyan ritkán nyílik ki, hogy meglepjen engem. Erre persze ő már csak azt mondaná, hogy még a végén hozzá szokok a jó dolgokhoz. Igen, lehet. De annyira jól esne, ha egy kicsit gyakrabban nyílna ki a ládika. Bár ennek is meg van a maga varázsa, ami csodálatos dolog és amilyen érzés párosul hozzá még csodálatosabb. Boldog vagyok hogy az a varázsládika kinyílt egy kis időre és ismét megdobogtatta szívemet és az egész testemet boldogság járhatta át. Tudja jól, hogy mindig ott vagyok  vele, akár milyen messzire is jár, bízom benne.

Minden másnál többre becsüld az irántad tanúsított szeretetet, ami túléli azt az időt, amikor az aranyad és az egészséged már eltűnt!

Közeledik az a nap, mikor ismét láthatjuk egymást – de jó is lesz már, egymást ölelve állunk a csípős, hűvös időben. Most talán még jobban számítok rá, hogy velem legyen, azt a pár napot csak édes kettesben töltsük el. Nem sokára itt a nagy nap, mikor indulnom kell nagy utamra. Hosszú utazás vár rám, de remélem a “kényszer nyaralásom” még is szép emlékként marad majd meg bennem. Sietni nem tudok haza, meg van szabva a mettől – meddig határ. De tudom, hogy az a kis varázs ládika még okoz számomra megannyi meglepetést. És persze a varázs szó is elhagyja ünnepélyesen az ajkaimat:

~ szeretlek. “

Reklámok