torna, én úúúgy szer..utállak.. {grr “>.>}

Barom. Agyalágyult. Lüke.. az aki feltalálta, kitalálta, ráeszmélt a Tornára és egyéb társaira. Jó.. annyira nincs okom panaszkodni, hiszen minden héten erősítünk, már lassan olyan karom lesz, hogy a vasat meghajlítom egy kézzel. Viszont, ez a felemás korlát és kedves gerenda társa, a ló és a kötél szerekhez maximális kondícióval rendelkező egyén szükséges. Nem érzem szívemhez közel ezt a tantárgyat vagy mondhatni sportot. A kézilabda jobb! blee… *-* (kinek a pap kinek a papné – szokták ilyenkor mondani).

Nos.. a felemás korlát gyulladjon föl, egye meg egy fát evő rovar, csak szűnjön meg! Nem mondanám, hogy jó érzés rajta pörögni meg forogni, főleg csukott szemmel, mert be vagyok parázva az egésztől, azt már végképpen meg sem említem, hogy a csuklómra nincs jó hatással. A fránya csukóbalesetem eredménye az lett, hogy nagyobb terhelést nem igazán bír el szegényke, főleg egy bizonyos szögben (mondjuk támaszhelyzet az alsó korláton). De szenvedünk, sőt szenvedünk majd még egy félévet, mivel van Torna 3-om is. SZŰNJÖN MEG! Még a gerenda pajtásával nincs sok bajom… kivéve addig, amíg szaltózni nem kell róla T_T

Igen. Mondhatni kikészültem, de még csak testileg és ez jobb eset. Az erősítéseket szeretem, mert szeretem ha erős és izmos vagyok és ilyenkor tetszem még magamnak is, sőt szépnek érzem magam! Csak most szenvedek az izomláztól. Az úszás sem tett még jót neki a mai nap, viszont  kellemes volt. Azt a nyavalyámat már meg sem merem említeni, hogy a térdem is fáj :DD Csuda jól vagyok, de tényleg!! A sok sok nyavalygást, hogy: “fáj a térdem mert vagy megvan húzva vagy kivan menve – lényeg az hogy feszül nagyon -, lüktet a csuklóm – örömömre mind a kettő – és a bokám is eléggé ropog” szöveget mellőzve tényleg élet vidám vagyok. Elvagyok havazva a sok tanulással, de még csak angol szinten. Amúgy is mozogni szeretek nagyon, holnap is még lesz úszás! A 4 úszásnem közül 1 IGNORÁLVA van, mivel a mellúszáshoz csodás láb – térd – technika is szükségeltetik, szóval még az istenért se tudjam gyakorolni… de legalább akkor a többi menjen profi szinten :DD Legalább is ez a tervem holnapra, hogy gyakorlok, uszikálok, hátha elmúlik az izomláz a karomból, a hátamból és a nyakamból. Csak is ezért lehetek egy picit nyavalygós, de hát ki nem szokott az lenni. A lányok meg már csak ilyenek ;) (amúgy meg a masszírozás már elintézve hétvégére, hihih :P)

És ha már így belekezdtem valamibe, akkor itt vannak a lábjegyzetek. Nem rossz gondolat tőlem, hiszen, ha nem tudok írni vagy ha nincs sok időm hosszabb monológot megosztani, csak kirakok pár rövidke gondolatot, ami jellemez arra a pillanatra vagy napra és már kész is egy “bejegyzés”. Büszkén dicsekszem amúgy is ezekkel a kis lábjegyzetekkel, rövid és tömör, na! és persze egyszerű.

Igen, hát persze, majd elfelejtettem: az iskola. Túlnyomórészt tanulás ködösíti el elmémet, itt – ott felszakadozik pár pihentető pillanat, ahol elszórtan megjelenik egy-egy videó, zene esetleg egy-egy kedvenc sorozat következő epizódja. A hétre túlnyomóan inkább csak itthon-ücsörgős-nosztalgikus volt a hangulat, mert a jövőhéttől kezdve huzamosabb ideig, beláthatóan ZH szaporulat lesz, előreláthatólag még nincsenek hírek bármiféle kiruccanásról. (amúgy is hulla vagyok)

 

 

 

Get out of here and start learn!

