amikor nincs a közelemben

Amikor nincs a közelemben eszméletlen dolgokat csinálok. Ilyen például az, hogy körbejárom azokat az oldalakat a neten, amiket együtt szoktunk nézegetni vagy éppen az ő kedvencei. Kedvence például a Team4Star oldal, hihetetlen, de ilyenkor magam találok rá, máskor meg nyávogok, hogy: ” Óh, már megint?” vagy “Nah nézzük, mennyit értek meg belőle!”. Különös kedvencem belőle, mikor egy Lady Gaga számot parodizálnak ki, ez nekem nagyon tetszik. De mindenképpen pozitívan állok hozzá, hiszen tudom, hogy Ő szereti, sőt imádja, és valljuk be… egy idő után én is kedvet kapok hozzá. Kedvet kaptam szintén egy kedvencéhez, a SMOSH-hoz is, de abból is csak pár részhez, ami úgy tetszett nekem, hogy szívesen megnézem azt a részt/videót újra, mert így közelebb érzem magam hozzá. Van olyan mikor suliban vagyok mindig az esti SMS-ét olvasom folyamatosan, mert mindig ír valami pozitívat és biztatót, ami ösztönöz arra, hogy kibírjam a napot és hogy élvezzem a barátaimmal töltött időket, persze ezt nem kell mondani, hogy élvezzem a haverok társaságát, de néha le vagyok hangolva, ha messzi van tőlem az uraság és ilyenkor egy kis plusz “hátba veregetés” igen is jól jön, attól akit szeretek.

Ilyenkor, mikor urasága kilóg a kis bagázzsal egy jót levegőzni, olyankor ilyen hullám tör rám:) Nem is baj egyáltalán, hiszen ez a bizonyíték arra, hogy mennyire szeretem és magam mellett akarom tudni. Hiszen, azt mégsem tehetem, hogy a 4 fal közé zárom egy laptoppal és látástól-vakulásig csak velem beszélget! Igen jó lenne, mi az hogy! HÁHÁ! De ilyen gonoszak nem vagyunk ám! Ha akarnám sem tudnék vele ilyen lenni. Így viszont maradnak a netes oldalak, Team4Star, SMOSH, FaceBook adatlap – mert függő vagyok, ha róla van szó -. Este pedig a meleg ágyikóban a sok szép SMS, amit tőle kaptam.

Nézzük csak, mit csinálok még ilyenkor, mikor magamra hagy, de tudom, hogy itt van mellettem, ül mögöttem a széken és ölel. Hát persze.. kedves urasága még a játékokra is rászoktatott, csak hogy segítsek neki vagy hogy ő fejlődhessen, kis ravasz! Azért ezek olykor igen is jó időtöltések, csak akkor nem mikor én már rég csacsognék vele, de ő meg sem hallja, hogy én pittyegek… akkor bizony jól képen nyalnám, hogy: “ITT VAGYOK SZÍVEM VEGYÉL MÁR ÉSZRE!!!” Nem panaszkodhatok… infós férfi asszonya mit várhat?? Természetesen azt, hogy ő is múltiban játszik majd az urasággal! Ha van mind a kettőnknek szabad ideje, természetesen. Csak nem értem miért pont ez tudja kikapcsolni az ilyen komputerkukacokat… pedig én is infós vagyok… engem még is jobban helyrerak és lehiggaszt egy jó kis edzés vagy tornázás… (szívem, ezt vedd figyelmeztetésnek!). De azért be vallom, az a multizás néha tényleg jó, NÉHA!

~ Ilyenkor olyan nehezemre esik még újra átnézni a leckét mikor magamra hagy, mert várom mikor bukkan fel újra, vagy mikor csörren meg a telefon. Ilyenkor bekapcsolódik az a fázis, hogy LUSTASÁG. hehehe.  [hatásszünet.. hosszúúúúúúúúúúúúúúú hatásszünet.]
És akkor most szépen erőt veszünk magunkon és lehuppanunk a meleg ágyba egy jó kis könyvvel, mert lázadunk a lustaság ellen T_T

