Euphoria (:

“We are here, we’re all alone in our own Universe,
We are free, where everything’s allowed and love comes first,
Forever and ever together, we sail into infinity,
We’re higher and higher and higher, we’re reaching for divinity.”

Nagyszerűen érzem magam a bőrömben, ezt pedig drága uraságomnak köszönhetem! Majd kicsattanok még így este 11 körül, de ezt már csak megtehetem. Rég vidámkodtam már így, kicsit olyan vagyok mint a majom, aki örül a farkának és játszik fele; én pedig élvezem a pillanatok pillanatát.

Egy jó kis péntek estét tudhatok magam mögött, (háhá!) telis-tele tánccal, egy kellemes kis borozgatással, szikrázó érzelmekkel és szenvedéllyel. A nagy kirándulásból hazatérve hűsítőül egy – egy pohárka borocskát ittunk, majd egy izgalmas film várt ránk a nagy paplan alatt egy kis pattogatott kukoricával – amit inkább én tettem igazán magamévá -, majd ezek után kezdődött az igazi szoba parti – pizsidizsiiii! Jöttek az egyre csak ismeretlenebb zenék, akik eddig hűséges lakói voltak drága kis laptopomnak – csupán a mai napig, mert éreztem, hogy ez így nem mehet tovább, hogy én tánc közben azon agyaljak, hogy ki a mennyköves hókuszpókusz küldte a zenéket, így egy jó pár darabtól meg is szabadultam. És kanyarodjunk padlógázzal vissza: tánc dance DANSZ! meg egy kis forró és szenvedélyes csók, ami megszakíthatta a dallamok áradatát, […].

A nap fénypontja persze nem csak eme csodás pizsidizsi volt, hanem az egész csütörtök napi munkámat szerény urasága megdicsérte! Drága nemzeti ünnepünk napján, egy jómódú asszonyság mit is csinálhatott volna? Természetesen, hogyne! konyhában sertepertélt, hogy minél finomabb dolgot összekutyuljon az urának. Magamról végképpen nem gondoltam volna azt, hogy én így kiteszem a lelkemet egy főétkezés elkészítéséért – furcsa dolog ez, ez a férfiak műve! hát értük még főzni is megtanulok, ez hihetetlen! Végül is nem panaszkodom, hiszen meg lett dicsérve a meglepetés finomságom, így dagad a begyem is és vörösödöm, ha csak a bókokra gondolok :$ Nem is csoda, ha kicsattanok a vidámságtól!!

Reklámok