weekend

Minden ott kezdődött, hogy elterveztem milyen csodás és szuper lesz majd ez a hosszú, ünnepi hétvégém; aminek a vége az lett, hogy módosításokkal ugyan, de ugyan olyan pompás és csodás maradt és jól sikerül!

A csütörtöki napom kellemesen telt, hiszen új barátot ismerhettem meg és a régiekkel is találkozhattam. Jót beszélgettünk és fantasztikus biliárd partit nyomtunk le este fél 11ig.  Meglepetésemre bókokat is kaptam a biliárd “ellenfelektől”, akiket pozitívan nyugtáztam el (“Jó nő vagy” és hogy “mindig a legjobb a foglalt” címek), mármint vélemény szinten, mert személyiségileg eléggé instabilak voltak és persze az illuminált állapotot is figyelembe kell venni. De lényeg a lényeg a hangulat jó volt minden tekintetben. A pénteki nap sajnos variáláson ment keresztül, de mit számít már?! Így is csodásan telt, hiszen végre láthattam barátomat, aki hosszú útról tért haza. Nem halmozott el temérdek szuvenírrel, viszont temérdek csokival igen! Sok ölelgetés és puszilgatás után én ismét haza jöttem, mivel másnap korán kellett kelni, de már alig vártam, hogy délután legyen, mert ismét találkozhattam párommal. Még szép, hogy ott is aludtam. Az időjárás pedig senkinek sem kedvezett. A kicsi baráti társaságom ide haza nem igazán tudott összeülni estére, hiszen szakadt az eső, mi pedig csak két kört tettünk a városban barátommal, annyi jutott sétálásra a szakadó esőben. Élvezetes volt számomra: mindig látok valami újat és szépet, ami mosolyt csal az arcomra. Ilyen egy szép kert vagy egy szép ház, de már az is “good feeling“-el töltött el, hogy barátommal lehettem. A kis séta után úgy döntöttünk, hogy inkább filmet nézünk, azzal is telik az idő. Meg persze olyan elvetemült dolgokkal, mint hogy én fejjel lefelé lógok a levegőben, mert barátom felemelte a lábam, hogy a sarokból a leesett cókmókomat kitudjam kotorászni…. persze, hogy nem sikerült, sírva nevettem, hogy mikre nem vagyunk képesek!!!!

A hétvége alatt annyi csókot és ölelést kaptam, hogy talán több mint amit másfél év alatt zsebeltem be. Annyira jó érzés mikor ölel, annyira szeretem, mikor a nyakamat puszilgatja és mélyen belenéz a szemembe azokkal a gyönyörű kék szemekkel, olyankor olvadni tudok. Nem telt el úgy az este, hogy csóközön ne köszöntött volna rám és hatalmas ölelések szorítottak hozzá. Húsvét alkalmából szerény uram bezsebelhetett egy fincsi csokitojást is, én pedig illatoztam az Axe dezodorjától mmm. fincsi volt! A húsvéti ebédről pedig ne is beszéljünk, az a halom étel, ami bendőmbe került jóformán megakadályozta, hogy én az asztaltól egy tapodtat sem mozduljak el, de végül még is az lett, hogy inkább ledőltünk egy kicsit. Én el is aludtam, júúúj :$

Itthonra nem terveztem estére semmit. Isteni szikra vagy csak a véletlenek sokasága futott a kis falunkon keresztül, hogy kaptam barátnőmhöz meghívást, feltéve ha nincs semmi dolgom. Nem is volt dolgom, így kapva kaptam az alkalmon, hogy én havas esős és szakadó esős időben leszaladok hozzá. Szerencsémre fuvar is akadt oda és vissza is. Nah de a beszélgetős este nem telhetett el egy kis iszogatás nélkül sem. Kinek ne lenne kedve egy kis vadász (boros kóla) iszogatásához és a 2 nagyon jó barátnővel való beszélgetéshez. Az este hűvös volt, nagyon. Kint is csak akkor tartózkodtunk, mikor a dohányzó részleg úgy gondolta belefér a traccsa partiba egy kis friss levegő és nikotin belélegzés. Mindenki mesélt valamit, amit a másik vagy a harmadik nem tudott, így mindenki egy – egy kört mesélt, majd jött a másik. Majd egy ifjú úr is csatlakozott hozzánk, aki a végén felajánlotta, hogy haza visz kis váramba motoron. A hűvös idő miatt, reménykedtem benne, hogy a falu egyik végéből a másikba való utazás nem eredményez majd megfázást, esetleg jéggé dermedést a “hátsó ülésen”. Épségben haza értem és a forró fürdő, komolyan mondom, életet mentett.

Reklámok