i’ve got a prise

Hihetetlen, de blogolós/portálos életem óta, tán ez az első díj amit kaptam, ami annyiból különleges, hogy van pár szabálya, ezek pedig a következők:

1. Köszönd meg neki, és linkeld be, kitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot,bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 más bloggernek.

1, Nagyon, nagyon szépen köszönöm Keth-nek, amiért megajándékozott egy ilyen különleges kis díjjal:)
2,
– párkapcsolatban vagyok
– ha nagy leszek tesi tanár leszek (vagy legalább is olyan személy, aki a sporttal foglalkozik)
– nem rég volt a nevenapom:$
– legjobb barátnőmet Mollynak hívják, aki csak pár éve használja ezt a nevet (és azért nem szerette, mert egy vacogós kis csajszit hívtak eddig így és ez nem volt szimpi neki <3)
– szeretem a kézilabdát
– imádok olvasni
– tudom, hogy egyszer még kijutok újra Angliába

3, 15 blog ismerős? kifogott rajtam:/ nekem ennyi ismerettségem nincs igazán, ez itt nálam megszakad.

De még egyszer köszönöm szépen a kis díjat :))))

