tele, tele reménnyel

Mivel nagyban a vizsgaidőszak lázában égek, jelen pillanatban is egy WORD dokumentumot kellene bújnom.. de úúúúúúgy nincs kedvem :[

Egy kis pihi sosem ártott meg, főleg egy olyan borzalmas hét után, amit végre magam mögött hagyhatok. A gyakorlati órákon (fizikai óra – NEM fizika! – futás, dobás.. stb) való megfelelés sem volt egyszerű dolog. Ezzel ment el a hétfő leginkább. Keddre csak egy tesis tárgyra kellett tanulni, oldalakat, miután már a szemem is golyózott annyit olvastam, persze ez még semmi a szerdához képest; nem is tudtam, hogy kedd délután hány felé szakadjak, hogy minden órára tudjak készülni. Reggel jött egy szép vizsga, aminek az eredményét végre megtudtam már (5 :$), majd egy gyakorlati óra, amin átmentem ésés az nagyon nagy szó! 2-es de meg van! Után volt egy vizsga, nem más mint szóbelis, de ott is ügyesen helytálltunk, muszáj volt, mert ismételni nem akarok belőle. Utána pedig még egy felelés, de az nem vizsga alapú volt. Bár az egészben az volt a furcsa, hogy habár vizsgáim voltak, még is eléggé cikinek éreztem, hogy én kis piperkőc ruhában és magassarkúban ki vagyok öltözve. Én nem tudom, hogy most én voltam túl kiöltözve, vagy már a diákok nagy %-a nem foglalkozik azzal, hogy vizsgára igen is szépen ki kéne öltözni… Én, aki legalább tiszteletben tartanám ezt és megadom a módját, szánalmas, hogy nekem kell cikinek érezni magam a nagy %-kal szemben. Ez van sajnos, bár ezek után akkor is én kapom a jobb jegyet, mert a tanárok sem hülyék… :)) Én azért picit sajnálom, hogy egy ilyen “hagyomány” is csak trágárságba megy át… legközelebb már egy hivatalos cég interjúján is szakadt pulcsiban és csöves nadrágban fogunk feszíteni??? :S

Mindezek után még bújhattam az angol papírjaimat, mert a tanár kitalálta, hogy magunk dolgozzunk fel egy verset, egy elbeszélést és egy történetet… persze a tanár választ ki a 3 közül egyet, amit majd el kell mondani. Kicsit rafináltan én az elbeszélésből a Rómeó és Júliát választottam, hogy azzal is kevesebb tanulni valóm legyen (höhöhö), de végül is szépen lefeleltem:))) És már csak a szakdolgozati téma leadási papírját már kéne aláíratni azzal a szakfelelős tanárral, aki után mindig csak rohangálni kell, mert sosincs az irodájában mikor kéne…. grr…

Egy ilyen izgalmas és “bezombisodott” hét után alig vártam, hogy a barátaimmal  és a párommal legyek a hétvégén, de most újra eljött a tanulás, muszáj, HA minden jól megy még 4 vizsga és letudva a félév!

Reklámok