olvasás

Egy nagyon jó kis időtöltés, amikor a képzeletednek utat engedhetsz és egy történetet a saját képzelő erőd elevenít fel: ez az olvasás. Most hogy vége a tanulásomnak, a vizsgaidőszakomnak, újdonsült könyvemet lapozgathatom, olvasgathatom a nap bármelyik percében. Persze, ettől függően a napi itthoni teendőket is elvégzem, segédkezek itthon, de komolyan dolgok miatt végre nem kell lemondanom az olvasásról. Az utóbbi időben pedig kipróbáltam magam a design készítésben (újra!), egyik barátnőmet nyűgöztem le a kreálmányommal, aminek kimondottan örülök, hogy tetszetős lett, és még magamat is megleptem, hogy mikre nem vagyok (újraa!!!) képes. Szóval kicsit belevetettem magamat a kedvenc időtöltéseimbe, egy kis kikapcsolódást már nagyon hiányoltam a nagy hajtás után.

Persze olyan dolgok sem maradhatnak ki néha-néha, amikor leülök ősrégi számítógépes játékokkal játszani, és az erősítés sem maradhat ki a napból vagy úgy is mondhatnám formában tartom magam. A rossz idő ellenére a szobabicikli egy isteni áldás, ezenkívül a kar – és hasizom erősítés sem maradhat ki. Pihenésképpen pedig csokicsokicsoki, meg beszélgetés párommal. Érte is izgulok sokszor, hogy a vizsgái mind-mind sikerüljenek, mert akkor egyel kevesebb probléma neki is.Már várom hogy láthassam végre! Noh, de ott tartottunk, hogy olvasás. A könyvem eléggé érdekes történeten alapul, persze a cím (Az utolsó vérfarkas) sok mindent elárul már a kezdek kezdetekor. A történet először magába ragad aztán megcsócsál és jól kiköp, hogy aztán nyálasan hemperegj a földön és tátott szájjal olvasd a puritán nyelvezetet. Nem kicsit bővelkedik szexuális tartalmakban, amiket kerek perec leír az olvasója számára. Először magam is megvoltam döbbenve, hogy nem e véletlenül szexkönyvet olvasok e, de ahogy tovább olvastam, meggyőződtem róla, hogy ez túlfűtött erotikát tartalmazó vérfarkas könyv. A cselekmény sokszor 2 szálon is fut: az elején valaminek a közepében találjuk magunkat és sokszor azon kapjuk magunkat, hogy az író a főszereplő régmúltjából meséli el a fontosabb dolgokat, így ismerve meg például azt, hogy a főszereplő hogyan lett nyálcsorgató-veszett-eb. Aztán az események csak úgy sodorják a főszereplőt egyik kalamajkából a másikba, múltbéli szerelemből a jelenbelibe és most itt tartunk, mikor minden a feje tetejére állt és fokozódik az izgalom…

