kalandok

Azt hiszem, hogy ideje beszámolnom felettébb különös dolgaimról.

Kezdem is a design-nal: Borzalmas. Egyszerűen agyzsibbadást kapok már a wordpress kötöttségétől és a ízléstelen sablonjaitól. Habár, így sem fogok egy jó darabig átköltözni, így inkább megszokom a dolgokat, ahelyett, hogy elszöknék… lusta malacka vagyok én ahhoz, hogy most kódokkal babráljak és designokat készítsek, bár inkább ebből a kódokkal való babrálás az, ami inkább kitud készíteni, mert legalább 1 napom elmegy az ilyenekre.. de inkább tűröm a szerkeszthetetlen sablonokat.. De, maradjunk a dizinél: először is: nagy nehezen megszenvedtem a mostani kinézettel, sebaj, ez marad, elmegy, bár normális sablonnal szebb lenne, de hát.. wordpress.. másodszor: felcsaptam design készítőnek egyik kedves barátnőmnél, írótársamnál méghozzá a szubjektív interjú oldalon. Rég nem farigcsáltam már össze ilyen képeket, de ezek szerint még nem jöttem ki a formámból és összehoztam egy egészen jó kis pakkot a szerkesztőnek, aki kimondottan örült és felkért, hogy hivatalosan is szerkesszem az oldal kinézetét. Magam is büszkén vállaltam el, és örülök, hogy a munkám tetszik másoknak is és hogy dicséretet, elismerést kapok érte; a visszajelzés nagyon jól esett.

A hétköznapok: Élménydús. Legalább is a reggelt, rögtön erősítéssel és edzéssel kezdem, aminek remélhetőleg szép eredménye lesz. Nem csak formában akarom tartani magam, hanem készülök a vízi táboromra is, ahol mosott rongyként térek majd haza, de sok sok élménnyel is fogok remélhetőleg gazdagodni. Mivel nekem már vége a vizsgaidőszaknak, élvezem a lustálkodást egy darabig, habár a lustálkodásban is jobban eltudok fáradni, mint más fizikai aktivitásban…. Mostanában eléggé rákattantam a Big Bang Theory sorozatra, eszméletlen jó és csak ajánlani tudom mindenkinek! A szereplők nagyon jópofák, mindegyik különleges a maga módján és szomjazol az újabb és újabb részekre. Az itthoni teendők végzése után jól esik találkozni esténként a kis pajtásaimmal és meginni velük egy üveg italt. Kibeszéljük magunkból a felesleges és irritáló dolgokat, ha gond van segítünk a másiknak és próbáljuk megoldani a gondokat, vagy csak helyes irányba terelni az embert. Igazából, hiányzik az olvasás is. Nem igazán jellemző rám, hogy egy könyvet többször elolvassak, habár próbálkoztam vele. Én mindig csak új és új kalandokra vágyok, ami nem biztos hogy jelenleg kivitelezhető lenne. Várna rám még a gépen egy 47 kötetből álló norvég sorozat, amihez kedvem is lenne, de piszok maradi vagyok. Annál nincs is jobb dolog, mikor kezedben tarthatod a könyvet és minden elolvasott lapját ismered már és úgy gyűrődik, hajtódik ahogy azt te szeretnéd. A monitorról való olvasás nem nekem való, ráadásul rongálja a szememet is, ami még rosszabb. Talán a 47 kötetből a második vagy a harmadik kötetnél járok, de igazából élvezni sem tudom, mert egy idő után a fehér háttér zavarja a szemem és még sorolhatnám. Nem nekem találták ki az egészet!

Még mindig élvezhetem a szerelem adta lehetőségeket. Sajnos neki még javában tanulni kell, de én tudom, hogy mindent ügyesen megcsinál, mert okos! Biztatom, hogy ne adja fel, gondolkozzon pozitívan. A tanulás miatt, még kicsit ritkábban láthatom, de egész nap beszélünk szerencsére valamilyen formában. A nyárra már vannak elképzelések, remélem meg is fognak valósulni, ezt mindenki szeretné úgy hiszem. Nem csak lustálkodásból akarom építeni a nyaramat, szeretnék mi hamarabb dolgozni is, bár, amíg haza nem jövök a vízi táborból, addig még pihenhetek és erősíthetek. Az angol tanulással is kicsit fel kell zárkóznom, hogy ne felejtsek illetve, hogy nyelvtanilag helyre rakjam magam, remélem a nyár folyamán ez is sikerülni fog. Tervek amint látszik vannak bőven, a megvalósítás pedig remélhetőleg össze jön.

Ami újdonság, hogy nem tiltom le a hozzászólásokat a bejegyzésekben, illetve egy hosszú bemutatkozó menüt is sikerült összedobnom végre. Sajnos nem sok újítást enged az oldal, de már ez is valami.

Reklámok

3 Replies to “kalandok”

  1. Köszönöm a szép szavakat mind a kettőtöktől: Boci és Violeta.
    Boci: köszönöm a biztatást a dizikkel kapcsolatban, jól esik. és szerencsére páromnak sikerült a vizsga, szóval eggyel kevesebb és közeledünk, ahogy te fogalmaztál, a non-stop együttléthez :DD
    Violeta: neked szerintem már említettem az oldaladon a kötetet, az írónó Margaret (ha jól emlékszem) és Jéghegyek népe című 47 kötet szerzője :DD

  2. Nekem nagyon tetszik ez a kinézet! :) Bár a wordpresshez nem igazán értek, próbálkoztam már ott is, de csak kész sablonokat használtam. Utáltam, mert nem tudtam úgy alakítani az oldalamat, ahogy szeretném. Márpedig én imádok tervezni, “dizájnolni”, úgyhogy kellett egy másik hely, ahol kiélhetem magam. :D

    Egyébként mi a címe annak a 47 kötetes norvég sorozatnak?

  3. Fúúú. :( Írtam egy csomót, erre eltűnt. :/ Lehet hogy elküldtem véletlen, nem tudom, de azért leírom még egyszer. Szóval nekem tetszik így a blogod kinézete, szóval ne aggódj a miatt, hogy talán nem jó. ^^ Különben is amilyen designt összehoztál a szubjektívra, én nem is aggódok érted! :D
    Chloe wordpresses oldalán meg sok segítség van, láttam hogy már felfedezted! ^^ Ha letöltöd egy szabadon átalakítható sablonját, abban sok segítség van a kódoknál, így olyanra formálhatod, amilyenre csak szeretnéd! :) Nem tudom feltűnt-e, de én is alakítgattam az oldalon pár apróságot. (színeket, meg betűtípust) Sok sikert a párodnak is, és remélem nemsokára szeretgetheted non-stop! :D

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

