“napfény járja át a szívem újra..

… csak egy szál bikinit hoztam el az útra..” – mondja a régi sláger, amit boldogságomban dalolászok!

Majd nem 1 éves blogolásom óta nem igazán osztottam meg képeket, élményeket azokkal akik erre tévedtek, furcsa mód csak az irományaimmal találkozhattak akik felfedezték az oldalamat. Most viszont borzasztó boldog vagyok és ezt muszáj a nagy világgal is megosztanom.

Az egész ott kezdődött, hogy anyumat elkísértem bevásárolni a városba, ahol magam is előnyhöz juthatok, hiszem páromnak főzök finomat; így nem kellett kétszer szaladgálni mindenért, egy helyen letudtuk a vásárlás a Lidlben (termékmegjelenítés, áááúúúú). Miután mindenki a kocsiban volt, anyum kitalálta, hogy menjünk be a városba, hiszen jövőhéten megyek úgy is vízi táborba, kellene pár dolog… és én ekkor döbbentem rá, hogy tényleg! Hétfőn utazok és semmim sincs; már mint kell pár új dolog, pár plussz ruhanemű, mint például egy új fürdőruha (íííííííííííííííííí *-*), rövid naci, póló és hasonlók. Hát, könnyen belementem az egészbe. Leparkoltunk, aztán megegyeztünk a célunkról anyummal, hogy hol is fogunk vásárolni. Először egy kis boltba mentem be, ahol régen nagyon jó minőségben vettem 2 fürdőruhát is, most viszont már nem árulnak ilyet, mert nem éri meg nekik sajnos. Eléggé sajnáltam, de egészen jól jártam a másik üzletben. Skála nevezetű (termékmegjelenítés, sooorry!) Gyöngyszöv/Gyöngyszem (sosem tudom, mert mindig változtatják) áruházban akadtam rá egy csodálatos darabra. Mikor megláttam egyből beleszerettem, nyálam kicsordulhatott volna, ha hagyom, csak ámultam és bámultam; és erre anyum összedönti illúziómat, a beleélésemet a látottakba, a gyönyört azzal, hogy: “óh, de jó ez az AMERIKAI fürdőruha!” Ott helyben lefagyott az arcomról a mosoly, de vidáman közöltem vele, hogy ez ANGLIA, és az alatta lévő AMERIKAI, mire ő azt mondja: “Igen, ezt mondom *sunyi mosoly*”. Ekkor felvilágosítottam, hogy nem mindegy, hogy idd ki vagy vidd ki szituáció :DDDDD Végül felpróbáltam a kiválasztott darabot és… minden passzolt, a felső, az alsó, minden. Közöltem anyummal, ez kell, MOST, mielőtt még elfogyna! Majd megengedhettem magamnak, hogy még egy rövid narancssárga színű nacit is magamévá tehettem, szóóval boldog vagyok. Interneten, mindenhol, mindenkin csudi jó angolos cuccokat láttam és úgy irigykedtem.  De most végre nekem is van bibibíííí :$ Már annyira vágytam egy ilyenre és tényleg igaz az, hogy mikor az ember nem keresi az adott áhított ruháját, dolgát, pont AKKOR fog rátalálni, mikor nem számít rá!

És mondhatjuk is, hogy ez az első blog bejegyzésem, amiben végre a nagyközönséggel is meg osztok valamit, ami hozzám fűződik. Fura ez számomra, a sok írásos bejegyzés után… de azt hiszem egy ilyen bejegyzés bele fér :)

2 Replies to ““napfény járja át a szívem újra..”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

