Drunken Sailor

What shall we do with a drunken sailor,
What shall we do with a drunken sailor,
What we do with a drunken sailor,
Earl-aye in the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Shave his belly with a rusty razor,
His belly with a rusty razor,
Shave his belly with a rusty razor,
Earl-aye in the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Dalolásom közepedte ébredtem arra, hogy kevesebb mint 24 óra múlva indulok útnak. Táskába a szükséges holmik bepakolva, szépen el rendezve, páromtól kapott kispárna a helyén.. nélküle nem megyek sehova!! Nincs sok kedvem az egészhez, sőt inkább nem is mennék, bár ha belegondolok lesz némi tapasztalatom és ismeretem a kajakozáshoz, kenuzáshoz és hátha jó élménnyel térek haza; addig sem unatkozok itthon, mert valljuk be éppen azt csinálom! (háháá) Hirtelen olyan lusta lettem, hogy mellettem még bombát is robbanthatnának (bár akkor lehet feltörne bennem a “heroine” [a hősnő a gyengébbek kedvéért] és akkor rohannék, vetődnék, persze ezt mind lassított felvételben). Izgulok miatta. Mármint az egész táboros dolog miatt. Délelőtt anyum segítségével és tanácsával, illetve a tájékoztató segítségével bepakoltam a vinni való 97%-át. Még a tisztálkodó szerek, hálózsák és a gyógyszerek még hátra vannak. Leginkább most attól félek, hogy valamit itthon fogok hagyni, ami létszükséges dolog. Leltárt is írtam, átbeszéltünk mindent anyummal és még is ott motoszkál bennem, hogy mi a kecske-káposztás-szakállát hagyok itthon. Szerintem ez egy normális állapot, mindenkivel előfordul szinte, de én legszívesebben az egész szobámat a hátamra kapnám és uccu neki indulás! Akkor legalább minden nálam lenne, talán egy kicsit nehéz is lenne.. Végre a szépítkezéssel is készen vagyok, ami azt illeti, nah jó még hajat kell mosni, de az pikk – pakk készen lesz.

Zenével nyugtatgatom magam, de persze a táborhoz illő zenéket találtam meg, hát hogyne…!!! Kis iPod ikonra kattintva a menürészben (lap alján) kedvenc (nagy nehezen megtalált) slágereket hallgathat a nagyközönség blog olvasás közben. Jelenleg a Drunken Sailor a befutó ebben a pillanatban, amit érzem, hogy már most ronggyá hallgatok, mert már nem is tudom hányszor hallgattam ma meg ezt a számot. Szerintem nagyon jó, ajánlom mindenkinek!
El sem hiszem, egy jó ideig nem is fogok írogatni, az élménybeszámolót nem tudom mikor fogom tudni megírni, remélhetőleg ha itthon gép közelbe kerültem (mert gyanítom nem lesz WiFi a táborban), nem minthogyha nem tudnék elszakadni a gép elől, de rögtön, míg frissek az élmények, akkor az igazi papírra vetni mindent, hogy minden részlet leírásra kerüljön, amit fontosnak tartok megosztani. Egy imát mondjatok el azért értem! :D

~mimivoltam – úúúúúúúhparavan! :$

Put him the back of the paddy wagon,
Him the back of the paddy wagon,
Put him the back of the paddy wagon,
Earl-aye in the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Put him in bed with the Captain’s daughter,
In bed with the Captain’s daughter,
Put him in bed with the Captain’s daughter,
Earl-aye the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Put him in a long boat till his sober,
In a long boat till his sober,
Put him in a long boat till his sober,
Earl-aye in the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Thats what we do with a drunken sailor,
What we do with a drunken sailor,
Thats what we do with a drunken sailor,
Earl-aye in the morning!

Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Way hay and up she rises
Earl-aye in the morning

Reklámok

One Reply to “Drunken Sailor”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

