i’m happy

Leszámítva az előző bejegyzésben taglaltakat, hogy volt egy srác aki eléggé “megkörnyékezett”, igen is I’m happy. A tábor nagyon jó volt, le a kalappal a társasággal, akikkel összekovácsolódtunk. Igen… a tábor erről szól. A kis gubancot már kezdem feledni szerencsémre, nem haragtartó fajtából származom de a gyerekkel nem vagyok hajlandó beszélni…

És hogy miért is vagyok so happy?? óh, hát sajna nem izgisen fejeztem be az előző bejegyzést, de most taglalom. Pocaktól vagyok nagyon boldog *-* mostanság így becézem páromat, aminek nincs igazi alapja, mert nincs nagy pocakja (szerintem) és ez így rá ragadt az utóbbi pár hétben, de számomra annyira édes :$ Szombaton átjött hozzám és egész nap le sem vettem róla a szemem. Néztem minden mozdulatát, arcának apró rezdüléseit, ahogy a szemembe néz már is olvadtam és fülig érő mosolyt villantottam neki, aki értetlenkedve nézett rám, hogy mi történt velem. Nem tudtam betelni vele. Napról napra egyre jobban szeretem és ezt másoknak is a tudtára adom, mert boldog vagyok. Nagyon jó volt vele a hétvége, rég nevettem és mosolyogtam ennyit, de egész tábor alatt kicsit ingerült is voltam, a napi 6 órás evezés után eléggé mosott szar állapotba kerültünk és hát engem minden kis apró dolog felbosszantott és alig vártam, hogy haza jöjjek pihenni.

Boldog vagyok, mert tegnap este tudtam találkozni Mollykámmal, drága barátnőmmel, akinek mindent elmeséltem, legalább is igyekeztem, de a kiszáradt szám sokszor megakadályozta a monológjaimat, sebaj eleget beszéltem úgy érzem. Ő is sokat mesélt, jó kis szaftos pletykát, amúgy Mimi hiánya volt, aminek örültem :$ És boldog vagyok, hogy van munkám, remélhetőleg tényleg összejött, csak az a gáz, hogy megint oda ahol tavaly voltam, amit utálok, mert luxus új diákmunkahelyeket létesíteni.. pompás..

And if you’re looking to me for salvation I’m fresh out
And if you’re wanting to vent your frustration
What about when I look at you
I don’t see what I used to see
If I want a better life I’m sorry
Forgive me
You’re angry
You should be
I’m happy

3 Replies to “i’m happy”

  1. Regi: örülök, hogy visszatértél, nagyon jó volt olvasni a blogod, ki is raktalak és remélem, ha a suli elkezdődik nem tűnsz majd el újra, hanem kitartasz a blogolás mellett :)
    Boci: Én is örülök, hogy boldog lehetek, igyekszem szinten tartani a boldogságom, nehogy elszaladjak vele :DD Örülök, hogy itthon lehetek, már hiányzott minden, de a tábor nagyon jól sikerült!

  2. szia:) Olyan jó volt olvasni ezt a bejegyzésedet, hogy ilyen boldog vagy *.* és tetszik, hogy mostanában képeket is megosztottál a blogon ;) Végre itt a nyár, nekem is van időm, bár júliustól nekem is kezdődik a munka , együtt érzek veled :)
    Puszi

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

