fed up with…

Hot, extremely hot weather.

És én pedig már nagyon unom. Sima citromhéj reszelés közben folyik a víz rólam, minden hol. Ezt már tényleg nem lehet bírni. Legszívesebben a kádban ülnék és onnan csinálnék mindent és ha nagyon melegem lenne, csak kinyitom a zuhanyt és a friss hideg víz már le is hűt és mehet minden tovább.

Az időjárás még csak elviselhető, de már most elegem van a melóból. Nincs társaságom, nincs olyan hely, ahol beszélgetésbe tudnék elegyni valakivel. A diákok között sincs ismeretségem, nem hogy még a dolgozók között. Mások 4-nél is több napot akarnának dolgozni, cöh! Persze, nekik van baráti körük, tán még a dolgozók között is jól el vannak és gondolom olyan munkájuk van, ahol nem számít mit csinálnak és elvannak mint a befőtt. Én meg egyedül vagyok egy beültetési soron, ahol a dolgozok nagy ritkán beszélgetnek velem egy – két szóösszetétel erejéig és ha én nem kérdezősködök még kommunikáció sem jön létre köztünk. Kicsit elegem is van az idétlen szabályokból, amit ez a factory megkövetel. Nem elég hogy van kockás köpenyünk, de vegyünk fel idétlen 3szor akkora sapkát és kényelmetlen cipőt. 12 órás állást végig kell bírni, már ha megy. Olyankor mikor megáll a sor valami gépi hiba miatt, fogom magam és ott ahol állok egyszerűen leülök a földre, mert már térdtől lefelé nem érzem a lábaimat. Panaszkodok? Így van! Hogy ne tenném azt. Se zene, se olyan társaság, amitől a 12 óra gyorsabban eltelne. Utálok ott dolgozni, de muszáj, hogy egy kicsit összeszedjem magam pénzügyileg. Ha lehetne rá mód, azonnal valahol másutt dolgoznék, és nem gyárban. Csoda hogy panaszkodom? Ha nem érsz be időben a szünetről már rád ripakodnak, persze én ne szóljak semmit, ha a sima dolgozók többet vannak kint, há! Ki vagyok én? Nagyon nem szeretek ott dolgozni és szerintem leállás után vissza sem megyek. Nem éri meg, amennyit dolgozok és még sem kapok teljes összeget. Inkább valami más hasznos dologgal töltöm majd az időmet, de még 3 napot valahogy kibírok :)

Reklámok

4 Replies to “fed up with…”

  1. Hát igen, ez nagyon megerőltető, és itt nem is 100%-ban az a fontos, hogy mennyire vagy edzzett. Én pl semmennyire, de a 12 óra állást, én is alig bírtam ki. Szóval megértelek.

  2. Jajj. :( Ez nagyon rosszul hangzik. Nem csodálom, hogy nem akarsz visszamenni. :( Amúgy mit kell csinálnod? Vagy az nem publikus?

    1. Samsung gyárban vagyok, soron dolgozok. Most kézi beültető voltam, ami azért nagy felelősség, mert minden kis dolog az alaplapra csak rá van rakva, utána megy a kemencébe, szóval én végzem az utolsó pakolást rajta a nagyobb darabokkal és hát a kicsiket könnyen ellehetne mozdítani :S eléggé nagy felelősség, de se társaságom nincs, se valami zene, amivel gyorsabban menne az álldogálás :S szóval annyira nem jó, inkább másra vágyok. nem az, hogy nincs állóképességem, ha sportról van szó 170%-ot adok bele, ide meg, kell egy jó talp meg egy olyan derék ami bírja az állást :/ nem erre születtem úgy érzem :/

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

