it’s done

Úgy ahogy. Kész van.

Csak a szobám átalakítása, hát mi más? Nem új dolog úgy érzem a blogom életében ez a téma, de remélem most már tényleg megállapodok ezen a rendezési formán, amit apuval gyorsban megcsináltunk.

Előzőekben annyit írtam, hogy a szekrényeket kicsit szellősebben helyeztük át, ugyan azon az oldalon maradtak, csak most ki használják a teret. Ahhoz most nem nyúltunk, most a szoba másik részét babráltuk meg. A 3 íróasztal “L” alakban volt elrendezve – ha belépünk a szobámba akkor a jobb oldalon – a falnál és a másik oldat az ágy volt. Ezt most megcseréltük. A harmadik íróasztal a szekrények mellett kapott helyet, már pár héttel korábban, mert akkor sem bírtam magammal és túlbuzgó voltam a rendezéssel kapcsolatban. A TV-t is beüzemeltem végre, és úgy ahogy működik, mert valószínűleg a kábellel van valami baj, hogy még mindig szemcsés, de legalább 1 – 1,5 év után végre nézhetem és háttérben zajonghat :DD Szerintem egész jól néz ki a végeredmény, nem csak azért, mert én magam rendeztem át, de remélem, most már nem fogok megfázni éjszakánként.  Ezt a rendezés dolgot már régóta terveztem, mert nyáron annyi bajom volt csak, hogy ha huzat van, az mind rám jön, mert arra nyílik ki az ablakom, így rám jön minden hideg. Jobb így szerintem, legalább nem átlagos nagy szobám lett. Szóval a 2 oldal végre meg lett cserélve, és az ágy helyére 2 író asztal került. Nem mondanám, hogy “L” alakban állnának, mert ahhoz az ablaknál nincs sok hely, így olyan 130° -ban meg lett oldva: apukám ötlete volt. És így utólag belegondolva, az ágyam nem is annyira nehéz, bár lehet csak azért gondolom, mert kicsit erősödtem (szerénykedek és azért nem írom azt, hogy kigyúrt állat vagyok többé kevésbé :$ ). Könnyű volt helyezgetnem mikor már az utolsó simításokat végeztem. Még a vasalt ruha pakolása hátra van és az asztalon való pakolászást is be kell fejeznem, de csak jövőhétre mondhatom tényleg azt, hogy végeztem. Már csak a WiFi hiányzik, mert így nem ér el a net kábelem az asztalig, de még azt is szeretnék beszerezni, hosszabbat, mint ami most van.

És még valami jó hír, amiért ott hagyhatom a diákmunkám, az az, hogy a lábamon a hajszálerek megterhelődtek így köbö már ilyen fiatalon úgy néz ki a lábam mintha visszeresedni kezdene :DD tudtam én, hogy nem nekem való ez a herce-hurca :DD hihetetlen !!!

A képen végre a teljes szobám található, remélhetőleg most már a véglegek kinézetében, ha jól tudom, akkor ha rákattintunk a képre nagyobb méretben lesz látható. Az ablakkal szemben van az ajtó, szóval jóformán a szoba közepére lehet belépni, balról kezdve ugye a 3. íróasztal, szekrények, ablak, az új helyére került íróasztalok, az ágyikó és a TV a kijárattal :) Lehet ideje volt már ezt a kis váramat megosztani1 évnyi blogolás után :D

4 Replies to “it’s done”

  1. Regi: komolyan?? :O azt hittem az amcsiknak ilyen tetőtéri gerendás szobája van :DD de akkor kellemesen csalódtam :D köszönöm :D
    Boci: Igen, én is gondoltam már rá, hogy kenegetni kell valamivel, mert hihetetlen, hogy állni nem tudok, de sportolni igen, bár a kettő teljesen más :/
    ÉÉÉÉS képzeltétek volna, hogy ha leülök az íróasztalhoz csodás kilátásom van a Mátrára (Kékesre) *-* íííííííííííííííí

  2. Szép lett! :) Nekem is eléggé furi a lábam, mióta hosteszkedtem, De van a tv-ben is reklámozott Venuroton gél, az tényleg enyhíti a lábfájdalmat! :)

  3. ÁÁÁ kérem a szobád *.* nagyon jól néz ki, jól összehoztátok apukáddal :) szerintem olyan mintha egy amerikai filmből szalajtották volna, minden túlzás nélkül ;)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

