yes, it’s done

Végre teljesnek érezhetem a szobámat. Végre betudtam szerezni a várva várt WiFi-t, amit a mai napon nagy nehézségek árán, de betudtam üzemelni barátom közreműködésével, és működik!!!! De tényleg!!! Olyan hihetetlen számomra :DD Eddig csak ágyikóból tudtam netezni, ami nem volt azért olyan rossz, de állandóan porosodott a gép, így nem éreztem egészségesnek a gépre nézve, mert néha volt olyan hangja, hogy úgy megijedtem, mert azt hittem mentem felrobban.

Most már csak kicsit összekell pakolni és végleg készen vagyok a szobámmal (mert pici kupi mindig van). Illetve megleptem magam (anyum közreműködésével) a Tescoból egy hátizsákkal, ami nagyon űbercutie meg design-os meg minden, szerelmes lettem. Úgy is most van ez a nagy pontgyűjtés, aztán ideje volt a pontokat beváltani. Kellet is egy ilyen nagy táska, mert ebbe tudok pakolni, úgy, hogy még a laptopom is belefér, hála az égnek! Szóval a sok rossz dolog utána, hogy nem szerettem munkába járni, hogy lelkileg kikészültem tőle és az itthoni dolgoktól, ma úgy ébredtem fel, hogy úgy éreztem minden rendben. Szerencsésnek mondhatom magam hogy a barátom minden percben ott van velem és támogat bármilyen állapotban is vagyok, ő elviseli, “hiszen akkor miért vagyunk egy pár ha nem tenném?” – szokta mindig mondani. Az utóbbi napokban nem igazán voltam önmagam, lelkileg kimerültem, amitől eléggé negatívba mentem át, én, az optimista lányka. Ilyen mélypont szokott lenni, előfordul, de nem szeretem. Olyankor csak butaságokat csinálnék, de szerencsére az alvás segített és a barátaim és a barátom, így tényleg könnyebb átvészelni a nehéz napokat!

Mivel a melót letudtam egy darabig (legalább is gőz erővel vagyok azon, hogy másik munkát találjak bármi is legyen az, csak ne szalag mellett álldogálás), már az új dolgokon gondolkozok. Kicsit még össze kell szednem magam anyagilag, mert jó ha van miből tenni és venni, dolgokat csinálni, szóval ez még hátra van. Tessék szorítani!

U.i.: Ha már nincs nagyon jó idő, irány ki a szabadba, mert nem éget a nap, de kellemesen ellehet tölteni az időt!!! Azért ne megfázni! (magamnak is szól :DD)

4 Replies to “yes, it’s done”

  1. Értem én, nyugi :DD Örülök, hogy akkor átérzed a dolgot, hogy végre egy zsinórral kevesebb ami a gépben van :DD én legalább is nagyon happy vagyok hogy nem kell dugdosni a netkábelt. Meg most én egy jó darabig ágyikóból neteztem, de most komolyan felüdülés az asztalról gépezni :D

  2. Örülök hogy végre te is élvezheted a wifi nyújtotta élményeket! :D Nekünk kb. egy éve lesz meg lassan, és annyira imádok az ágyban lustálkodni, miközben a telómról twitterezem, meg meglesem a hozzászólásokat. :) És annak is örülök, hogy eljöttél onnan. Nekem a hosstesmunka volt ilyen. Főleg amikor 12 órát kellett leállnom egy huzamban, mosolyogva, egyenes háttal… Jézusom. Az durva időszak volt, és utána nekem is sokat fájt a fejem.

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

