történtek

Sok minden. Olyan dolog, ami jó hosszú regénnyel is bírhatna.

A csütörtök esti csajos este nagyon jó volt. Mindenki mesélt. Kiöntöttük (úgy ahogy) lelkünk baját, kínját, nevettünk sokat, sokkolódtunk egyes történeteken. Ilyen volt az (bár bocsánat a megbélyegzésért, nem vonok le következtetést), hogy egy pesten tanuló barátnőm, elvesztette azt a maroknyi társaságát is, amit összetudott szedni, ergo: ellene fordultak. Volt idejük ezeknek az embereknek egy terjedelmes levelet írni, a lány hibájáról és egyéb trágár kifejezéssel illetni őt, hiszen már olyan menő világban élünk, hogy ezt nem lehet személyesen megtenni, ugyan kérlek! Ezen a történeten teljesen kiakadtunk Molly-val szóval annyi következtetést vontunk le CSUPÁN, hogy egyes pesti lánykáknak mennyi idejük lehet a más baján, gondján gondolkozni. Eszméletlen dolognak és másrészt undorítónak találom, hogy más mi a szent fészkes paci szőrét foglalkozik más, ismétlem MÁS bajával, mikor ott lenne annak a személynek a tengernyi más dolga. Hihetetlennek tartom, hogy vannak ilyen alattomos emberek, pedig nem is ismerem őket, de ez valami ocsmány dolog. Sajnos vannak és lesznek is ilyen gerinctelen népségek, akikkel együtt kell élni, de minél jobban igyekezni kell kikeveredni az ilyen társaságból. Szomorú, hogy ha valakinek valami baja van azt, nem meri a másik szemébe mondani, mert mily csodás találmány az internet… Számomra az ilyen ember egyenlő a gyáva féreg fogalmával és egy életen át tudnám utálni az ilyen népséget, mert ez a legalja a társadalomnak: NO RESPECT!

A csütörtöki sokkolást persze követte vidámabb téma is hála az égnek. Majd jött a hétvége, ahol elég szép kis szülinapi buliba keveredtünk. Meglepetés bulinak indult, az is lett, csak kicsit összekuszálódtak a dolgok, a fajin terv nem volt annyira fajin, de nagyon jól éreztük magunkat. A szülinapos mit sem sejtve érkezett meg a helyszínre. A nyársalás, a torta evés nem maradhatott ki a repertoárok közül, illetve a “welcome drink”. Az este folyamán egy jó kis nyársalás is fejét ütötte, ha bár borult az idő, a fiúknak ez volt a mennyország, hiszen a tűz mellett, a napsütést nem tudták volna már nagyon elviselni és az a pár dobozos sör is hamar beütötte volna magát a buksijukba. Miután jól teletömtük magunkat a csurdított kenyérrel és a hozzávaló finomságokkal, megpihentünk; de nem sokáig, hiszen utána következhetett egy kis játék. Alkoholi – nincs ezen mit szépíteni, a bulihoz hozzá tartozott az ivászat része is. Nem a szívem csücske ez a játék, bár hogy annyira nem kedvelem, úgy más bajom nincs is fele, jó sokat nevettünk és persze ittunk is a játék ideje alatt. A győztes természetesen (mily meglepő, hááh NEM), az én “csapatom” lett (2fős :DD ). A játékot már nem is tudom mi szakította félbe. Talán a tűkön ülő lányok?! Ki tudja, de utána már kicsit szétszóródott a banda. Az este végére egy kis vízipipalás és a folyamatos zene bömböltetése maradt, illetve a józanodás része. A bulit, olyan éjfél körül csak a vihar törte meg, de még páran így is kitartottak és csacsogtak éjjel egy jót, mikor mi próbálkoztunk volna aludni. Nekem nagyon lassan jött az álom a szememre, szinte alig. A vihar is kitombolta magát, s mikor már tényleg aludtam, akkor vadabbnál vadabb álmok kergettek jól meg, amiken reggel jókat nevettem, hogy ilyen elvetemült nőszemély hogy is lehetek?

A tegnapi – vasárnapi – nap már punyadással telt, itt nálam párom társaságában. Próbáltuk pihenni a fáradalmakat, így a napra 4 filmet tettünk magunkává, de este mikor már kellemes volt az idő, vettük a bátorságot és sétáltunk egyet a falucskában, hogy kicsit kizökkenjünk a pihizős hangulatból. Nekem jót is tett a séta, igaz a csípőcskés levegőtől felébredtem, de a sétától elfáradtam, így a sétautáni film után rögtön be is adtuk a szunyát. Nagyon jó volt a hétvége, összegezve sok sok élménnyel gazdagodtam és pár új személy társaságára is szertettem, aminek nagyon örülök, hogy jobban eltudtam velük beszélgetni, mint az előző találkozáskor. Remélem a nyár még fog hozni ilyen spontán dolgokat és szép nyarat tudhatok majd a hátam mögött és büszkén emlegethetem majd, hogy milyen jó kis nyara volt 2012-nek! :)

4 Replies to “történtek”

  1. Energiabomba?? :D Hát inkább úgy mondanám, hogy a 4 falat sokáig nem tudom elviselni magam körül és muszáj tenni valamit :DD

  2. Hát sajna vannak ilyen emberek, ezzel nem tudunk mit tenni!
    És igen nagyon jól éreztem magam, jó kis csapat gyűlt össze :DD
    És nem találod kicsit furának, hogy sok közös pontok vannak az életünkben? :O

  3. Jól hangzott ez az egész sütögetős kis összejövetel, örülök hogy jól érezted magad. :) Valahogy annyira ide vág nekem ez a sztori amit az egyik barátnőddel kapcsolatban írtál le! :O Igaz, én nem haragítottam ennyire magamra senkit, de kb ugyan az a bajom a pesti barátaimmal, mint neki. Hogy csak akkor keresnek, ha egy kis pletyire éheznek, de amúgy pont leszarják a fejem. Ezért is töröltem magam facebookról. De nem megyek most bele részletesen, örülök hogy jól érezted magad! ^^

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

