day to day

csak jobban szeretem ezt a férfit.. valamit nagyon jól csinálhat; lehet egy mágus! Találgatásnak nincs itten most már helye! Lényeg a lényeg jól csinálja amit csinál. Napról napra jobban szeretem, elvarázsol a tekintete, az a két szép kék szeme, s mikor megpuszilja az arcomat vagy csak rám mosolyog, na és amikor dallamos hangján megszólal (?!), már attól is olvadok, meg földbe gyökerezik a lábam, meg sem tudnék mozdulni. Há! Nem is kell megmozdulnom! Rögvest felkap az ölébe és már is el van ez a dolog rendezve, lábamat kiszakítja a földből, hogy könnyebb legyek. Letesz az ágy szélére, és a szemembe néz, mélyen. Legbelül is érzem tekintetét, az egész lényemet elvarázsolja és csak mosolyog az úrfi! Szöszi tincseibe beletúrok és közelebb húzom magamhoz. Érzem a szikrákat, érzem a melegséget, ami árad belőle, hogy ő is szeretné. Csókot akar lopni, hát persze! Ravasz vagyok én, falun nőtt lányka már csak megtanulta milyen is az. Nem hagytam. Ez persze, nem tántorította meg, hogy újra ne próbálkozzon az úrfi, hiszen rafinált ő is, nem kell őt félteni. Szép mosollyal csábítgat, gyönyörű szavakat suttog a fülembe, hátha ismét ültömben ne tudjak felállni és hogy azok a lábak ismét legyökerezzenek, mert akkor védtelen leszek! Gondolná Ő, de nem vagyok védtelen! Sunyin én is rávillantom kedves kis mosolyom, s megérti azt a csókot nem hamar fogja megkapni! Kis tincseimbe beletúrt és megsimogatta az arcomat. Szájára raktam mutatóujjam és fejemmel a “nem” jelzést adtam. Elmosolyodtunk. Leült mellém, és megfogta mind a két kezem és mellkasához szorította őket. Becsuktam a szemem és átöleltem őt. Gyengéden és lágyan ölelt vissza, hallottam szívének minden egyes dobbanását és megnyugtatott, hogy itt van. Tudta, hogy sokáig kell küzdeni egy csókért, mert nem vagyok egy egyszerű eset, de láttam szemében a huncut csillanást…

… még szép hogy egymásnak estünk ❤

Reklámok

day to day” bejegyzéshez ozzászólás

  1. szia drága nővérkém :)
    olyan jó volt olvasni ezt a bejegyzést :) Igazi love story. ha nem írod a kommentbe válaszként, hogy maga a szituáció nem valós, akkor tényleg azt hiszem h ez veled történt :) remélem még sokáig kitartatok egymás mellett, mert ti olyanok vagyok mint a “Borsó meg a héja”. Am képzeld a szépszemű, akiről még a múltkor beszéltem, elfelejtette megemlíteni h van barátnője :S és most se tőle tudtam meg, hanem az anyjától -,-” ennyit róla, na de mind1 :) sok ilyen bejegyzést még ha lehet, jót tesz a romantikus lelkemnek ;)
    Puszi

    • örülök hugi, hogy tetszett, hát szerintem ha majd kicsattanok a szerelemtől még biztos olvashatsz ilyen szép kis bejegyzéseket :))
      hát sajnálom a szép szeműt, de nem úgy volt, hogy ő az aki nem keres, hanem a másik? o.O ezt most már nem tudom követni, főleg, hogy nem írod le :PP majd azért tessék mesélni!! <3333

    • hát a szerelem az valódi alap benne, a szituáció az, ami kitalált. de úgy szeretem itt csavarni a dolgokat, mint egy naplóban, vagy mint egy rövid filmben, ahogy leírom ezeket. de a hangsúly az érzelmen van, ami az egész apró szöveget átjárja :) és ha ezt érezted, és közben a barátodra gondoltál, te is szerelmes vagy :$

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

