why?

Nagyon jó kis “business”-be fogtunk bele a barátommal. A Harry Potter filmeket nézzük majd végig, angolul. Ami azért is jó, hogy ráhangolódjunk az angolra (főleg én, há!), másrészt, úgy sem hallottuk még a színészek angol hangját. Viszont sok minden sokkolt minket. Csupán pár apró jelenetek, de azok aranyosak és megmosolyogtatók voltak, és pont ezen beszélgettünk, hogy max összességében 10 perces jelenetet miért kellett a magyar filmesiparnak (vagy ki a fenének o.O) kiszedni belőle. Nem akarok elárulni jeleneteket, nézze meg mindenki őket angolul, mert varázslatos. Nekem a kiejtésük az angol fiataloknak (és mindenkinek) nagyon tetszik. Nem is tudom hogy lehetne fogalmazni: orrhangon vagy hogy beszélnek, én legalább is így tudnám leírni, mert ezt hallani kell. Számomra annyira jó hallgatni az akcentust, hogy én ott a gép előtt, fáradtan, de olvadoztam tőle; és igaz, hogy az első részt nem tudtuk befejezni egy este (mert szerény cuki személyem elaludt rajta :$) másnap végignéztük és a második részbe is belekezdtünk! Én pedig már alig várom a folytatást *-*

 

Reklámok

2 Replies to “why?”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

