Liebster Award ???

Mivel most már 2 embertől is megkaptam ezt a kis díjat, azt hiszem válaszolnom kell a kérdésekre, illetve írnom kell magamról pár dolgot:) Nagyon szépen köszönöm a díjat, még egyszer Eva és Chloe ❤!

Az AWARD-ról:

* Írj saját magadról 11 dolgot

* Válaszolj minden kérdésre, amit kaptál

* Tégy fel 11 kérdést és jelölj meg 11 embert

* Nincs visszajelölés/visszaadás

Sok fejtörést követően a következők fogalmazódtak meg bennem, amik nem tudom mennyire érdekesek, végül is 11 dolog igen sok, ha az embernek saját magáról kéne valamit is írni, mert ha még más jellemezne azt mondanám, hogy ez tök könnyű, sőt még egyet is értenék azokkal, akik jobban ismernek engem, mint én saját magam :)

1, túlnyomó részt, makacs, néha önző vagyok
2, előbb cselekszem, mielőtt gondolkodni tudnék
3, az egyik pupillám kicsit tágabb mint a másik (már nem tudom melyik)
4, még keresem önmagam stílusát, de vegyítve: sportos, nőies, kicsit hippis néha és picit fiús
5, a szűk baráti körömön kívül senki nem szólít miminek :P
6, nem szeretem a Tímea nevet, mert ezt nem lehet igazán becézni, ezért “hoztam” létre a mimi-t.
7, sokszor vagyok hősies típus, de általában ez átmegy egy drámaibb karakterbe (segítőkészségre gondolok, illetve, hogy mindenkin próbálnék segíteni)
8, nehezen, de megtanultam NEM-et mondani, mert én is emberből vagyok
9, van egy nővérem, aki 9 évvel idősebb nálam és két rosszcsont anyukája :)
10, a legjobb barátnőmet az általános iskola 7. vagy 8. osztályában fedeztem fel, akivel mai napig szorosan ápolom a barátságot; ez minden a portásfülkében kezdődött a sok “GYÖKÉR” között :DD
11, sokszor nem merem beleélni magam a jó dolgokba, mert babonás vagyok, ha beleélem magam, akkor nem fog jól sikerülni az egész, illetve nem szoktam elkiabálni a dolgokat (legalább is igyekszem), mert akkor lehet nem sikerülnek.

Chloe kérdései

1, Mi az az étel, amiből bármikor bármennyit képes lennél megenni?
Erre nehéz válaszolni, de talán a finom hús leves :DD

2, Mi az, ami jobb kedvre derít, amikor magad alatt vagy?
A barátom, aki mindig mellettem áll, illetve egy kis testmozgás, mert felejteti a gondokat.

3, Van testvéred? Ha igen, jól kijöttök? Ha nincs, bánod, hogy így alakult?
Igen, van egy nővérem. Hát, kijönni kijövünk, de mivel ő már nagy családanya, engem meg még mindig tinédzsernek tart, néha vannak nézeteltéréseink, de ettől függetlenül mindig eltudunk beszélgetni.

4, Van kedvenc idézeted?
Nem igazán. Én inkább a szólásokat és közmondásokat szoktam mindig hangoztatni. (Türelem rózsát terem :P )

5, Mennyire vagy haragtartó? Könnyen meg tudsz bocsátani másoknak?
Bármennyire is szeretnék haragtartó lenni, gyorsan felolvad a jég és már hiányzik a másik ember. Viszont, akik tényleg idegesítőék és szó szerint az agyamra mennek, azokat nem tudom elviselni magam mellett. Egyszerűen irritálnak, akár mennyire is próbálkozom elviselni őket.

6, Mi a csengőhangod a telefonodon?
Paddy and the Rats – Pub ‘n’ Roll

7, Szerinted milyen egy jó blog?
Akinek van véleménye a világról és őszintén oszt meg olyan dolgokat, amik szerinte másokra is tartoznak. Nem kell kiöntenie a lelkét, de ami jellemzi őt írja le. Nem kell mindennap frissíteni, hogy legyen napi szinten látogatója. Legyen a monitor mögött ön maga, ne másítsa meg magát, nem kell vagánykodni. Legyen nyitott minden új felé és a kritikákat (ha jó szándékúak) építő kritikának fogja fel, hiszen ebből is lehet építkezni. Ne legyen előítélete másokkal szemben egy kinézet alapján.

8, Milyen színű a kedvenc ágyneműd (már ha van ilyen)?
Van egy nagyon régi 101 kiskutyás ágynemű huzatom és attól függően, hogy már kicsit kopott én nagyon szeretem (amúgy meg rajtam kívül ki látja?:P )

9, Előfordult már veled olyan, hogy olvasás/filmnézés közben teljesen az volt az érzésed, mintha az egyik karaktert rólad mintázták volna?
Előfordult már igen. Nagyon jól tudok egy bizonyos karakterhez azonosulni, átérzem gondját baját, de leginkább a Kaleido Star Sora nevű lányával tudtam azonosulni, mert egy az egyben engem ábrázolt.

10, Szerinted milyen leszel 10 év múlva? Mivel fogsz foglalkozni?
Elképzelésem sincsen. Nem merek ilyenbe beleélni magam, nem hogy belegondolni. Annyit viszont remélek, hogy a párommal együtt fogunk lakni, jelen pillanatban nem tervezek annyira előre, de még gondolatban sem tudom mi lesz még. Hiszen idén jön a világ vége :DD megyünk zombit ölniiiiiiiiiiiiiiii :D

11, Mi az, ami mostanában leginkább leköti a gondolataidat?
A barátom :$ De leginkább most a tanulás :)

…és Eva kérdései:

1, Mennyire vagy őszinte másokkal?
Én úgy jellemezném magamat, hogy ami a szívemen az a számon. Ha el is mondom az igazat, utána mindig a durci jön, de általában egyet szoktak velem érteni az emberek, mert tudják, hogy csak jót akarok :)

2, Mi a kedvenc alkoholos italod?
Annyira nincs kedvencem.  Szeretem a vadászt (vörös boros kólát), a fröccsöt (fehérboros szóda) és mostanság a whiskey-kólának nem tudok ellen állni. Sima sört nem iszok, csak ízesítettet.

3, Van kedvenc használati tárgyad?
Talán a laptop vagy éppen a mobilom, amin keresztül tudom a barátaimmal tartani a kapcsolatot.

4, Mi volt eddigi életed, legboldogabb napja?
Mikor a 20. születésnapomra az unokatesóm (akivel manapság már sajnos nem tartom a kapcsolatot) és a másik unokatesóm (akit mai napig imádok és tartjuk a kapcsolatot) meg leptek egy citromos túrótortával, mivel még én ilyen úgymond meglepi bulit soha nem kaptam (sőt abban az éveben még a szüleim is elfelejtették, hogy van szülinapom) elsírtam magam a meghatódottságtól :)))

5, Voltál már plátói szerelmes?
Hát, hogyne! Ott van Hugh Jackman – az X-men filmek Farksasa *-* a Vasember – Robert Downey Jr. sőt még Bruce Willis istenem de jó pasi *-*

6, Tv vagy számítógép?
Számítógép, mivel a sok reklámot egyszerűen nem bírom elviselni és csak jobban felhúzom magam rajta, meg amúgy is lassan 1 – 1,5 éve nem nézek TV-t, csak nagyon ritkán.

7, Milyen az a szín, amire semmi szín alatt nem festenéd be a hajad? (nyilván a kapható árnyalatok közül)
A vad színek engem nem hoznak lázba, illetve a szőke bármilyen árnyalat, nem akarok bunkónak tűnni, de nekem nem kenyerem az a szín, egyszerűen számomra rengeteg negatívumot jelent.

8, Mire vágysz most leginkább?
Strandolásra :D

9, Mi a kedvenc ruhadarabod?
Kivágott felső és egy csini kis rövid naci. (de most találtam meg a szekrényben a szoknyáimat XD)

10, Mennyit vagy a gép előtt?
Ha a barátommal vagyok legfeljebb fél órácskát, illetve ha sok a dolgom akkor csak felnézek egy két oldalra, de általában sorozatot szoktam este nézni. Illetve, párommal így tartom a kapcsolatot, szóval egész nap, persze azért felállok a géptől.

11, Vidék, vagy város?
Még szép, hogy VIDÉK. Sőt, ezen belül falu :)

És íme az én 11 kérdésem:

1, Vanília vagy csoki?
2, Múlt vagy jelen?
3, Tegyük fel, hogy szuperhős vagy! Milyen erővel rendelkezel?
4, Van háziállatod? Ha van milyen és hogy hívják?
5, Melyik a kedvenc mesehősöd, ha van ilyen?
6, Szerinted idén jön a világvége?
7, Ha tehetnéd, hogy visszamész a múltba, melyik az a korszak/pillanat, amit megváltoztatnál?
8, Szerinted vannak földönkívüliek alias UFO-k? Találkoztál már velük?
9, Melyik a kedvenc évszakod és miért? Milyen emlékeket idéz fel benned?
10, Szerinted 10 év múlva az emberek között meg lesz e még a személyes kontaktus, az ölelés (tapintás) vagy ezt mind felváltja majd a gép korszak? Te hogy dolgoznád fel ezt, ha eltűnne a személyes megnyilvánulás?
11, Ha te nagyszerű sportoló lennél, mi lenne a sportágad?

Akiknek tovább kellene küldenem: ?
Akiknek tovább küldöm: ?
Mivel nekem nincs legalább 10 aktív blog ismerősöm, akiknek tovább küldhetném a díjat, ez a folyamat nálam ismét megszakad, de akinek van kedve az itt válaszolhat a kérdésekre :)

Reklámok

3 Replies to “Liebster Award ???”

  1. Én is válaszolgatok. ^^
    1, Vanília vagy csoki? -vanilia
    2, Múlt vagy jelen? -múlt
    3, Tegyük fel, hogy szuperhős vagy! Milyen erővel rendelkezel? -szívesen lennék láthatatlan
    4, Van háziállatod? Ha van milyen és hogy hívják? van három cicám: Bizsu, Zokni, és egy kiscica, neki még nincs neve, van egy hörcsögöm, ő Pocok xD
    5, Melyik a kedvenc mesehősöd, ha van ilyen? – igazából nincs, de szeretem a disney mesehősöket. :)
    6, Szerinted idén jön a világvége? – nem… -:-
    7, Ha tehetnéd, hogy visszamész a múltba, melyik az a korszak/pillanat, amit megváltoztatnál? – az első gyakorlati helyemre el se mennék
    8, Szerinted vannak földönkívüliek alias UFO-k? Találkoztál már velük? -ebben nem hiszek, inkább a szellemekben
    9, Melyik a kedvenc évszakod és miért? Milyen emlékeket idéz fel benned? – nincs kifejezett kedvenc. mert mindegyikre tudnék mondani szép élményt^^
    10, Szerinted 10 év múlva az emberek között meg lesz e még a személyes kontaktus, az ölelés (tapintás) vagy ezt mind felváltja majd a gép korszak? Te hogy dolgoznád fel ezt, ha eltűnne a személyes megnyilvánulás? -belehalnék, én nagyon szeretek “szeretni”, a tapintható módon
    11, Ha te nagyszerű sportoló lennél, mi lenne a sportágad? -lovaglás

  2. Köszönöm a válaszaidat, mimi! :) Cserébe, ha nem bánod, válaszolnék én is a kérdéseidre. :D

    1, Fagyiról van szó? Mert akkor inkább gyümölcsös. :D
    2, Jelen. A múlton nem tudunk változtatni… és sokszor fájdalmas is visszanézni.
    3, Leginkább teleportálni szeretnék, de ha ez nem játszik, akkor alakváltó szeretnék lenni. :D
    4, Sajátom sajnos nincs. Anyuéknál vannak kiscicák. Bandita, Szamóca és Jack. :D
    5, Barteket nagyon bírom az Anasztáziában. Amúgy nincs igazán kedvencem.
    6, Hivatalos vagyok a világvége afterpartyra, ami jó bulinak ígérkezik… :D
    7, Magyarország történelmében nagyon sok pillanat lenne, amit megváltoztatnék… :/ Ha csak egyszer is a jó oldalra álltunk volna…
    8, Szerintem vannak, mert az szinte teljességgel kizárt, hogy csak mi legyünk az univerzumban, de még nem találkoztam “idegenekkel”.
    9, A tavaszt nagyon szeretem. Virágzás, kellemes meleg, sok napsütés a szürke és hideg tél után. Mintha én is kicsit újjászületnék olyankor. :)
    10, Nagyon remélem, hogy lesz még személyes kontaktus. Ugyan én is sokat használom a gépet, a személyes találkozásokat nem múlja felül. Nem bírnám ki, ha nem ölelhetném meg néha a barátaimat, szeretteimet.
    11, Szerintem az úszás. Szeretek úszni. :D És van ez a megmagyarázhatatlan vonzódásom a vízhez… :D

    1. köszi, hogy válaszoltál :DD és örülök, hogy az úszás közel áll hozzád, mert szerintem nagyszerű időtöltés kikapcsoláshoz ^^, illetve magát a sportot tekintve is nagyon jó :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

