why am I gone?

Nagyon sok minden történt velem az elmúlt röpke 3 hét alatt, ha pontosak akarunk lenni. Voltak mélyebb és magasabb napok vagy hogy mondjam, szomorkásak és boldogságosak. Többnyire szerencsére boldog napokat tudhatok magam mögött.

Először is ma sikerült a KRESZ vizsgám, amiért borzasztóan tudok örülni, hiszen nagyon sok időt fordítottam rá, tanultam folyamatosan, csináltam a teszteket szinte minden egyes nap. És hogy dicsekedjek egy kicsit (mert vagyok annyira egoista és úgy érzem megtehetem) 75 pontból összeszedtem 74 pontot:) Szerintem említésre méltó, de csak így fű alatt :$$
További kalandjaim, például egy spontán buli. Egészen vizsgáig megfogadtam magamnak, hogy én biza biztos nem megyek bulizni, mert tanulástanulástanulás; hát mit ád a Teremtő?? Szombat este fogta magát a kis pereputty és bement bulizni a kisvárosba, másnap reggel az első busszal pedig gyütt haza. Ahhoz képest, hogy nem volt még alkalmam ilyen fergeteges spontán bulihoz, nagyon jól éreztem magam és a társaság is nagyon szuper volt. Valahogy minden kafa volt vagy hogy mondják. Persze a buli után csak egyre idegesebb lettem a vizsga miatt, hogy most tuti elfelejtek mindent a kis iszogatás miatt és hogy kikapcsoltam egy kicsit. De úgy érzem ez tényleg kellett. Az utolsó napokban csak a vezetéshez szükséges Közlekedési Alapismereteket gyakoroltam, napról napra haladtam az 55 témakörrel és már a sokadik után már a kérdést sem fogtam fel, nem hogy még a választ. Így szerintem érhető miért is vágtam bele, sima otthoni öltözékbe (se smink, se valami particucc).
Természetesen párom mindig biztatott és ott állt mellettem az utolsó pillanatig, szorított a lelkem. Ha én voltam nála, akkor is tanultunk, ha ő volt nálam akkor is csináltam a feladatokat, hogy még se jöjjek ki a rutinból.  Nagyon szeretnék már vezetni és remélem ez minél hamarabb el fog kezdődni és remélem senkit sem fogok elütni XD

A kis esti beszélgetések és az, hogy párommal váltottuk egymás otthonának a látogatását sokat jelentett, mert akkor nem kellett a tanulásra gondolni, kicsit lazíthattam, aztán másnap újult erővel ülhettem le a gép elé tanulni :) Ezeken felül, azért volt lazítási lehetőségem pár strandolási alkalommal és persze egy kis borozgatós romantikus este; és a sok otthoni filmezést sem szabad kihagyni! Főleg azért, mert a jól ismert filmeket elkezdtük angolul nézni és az nagyon jóóóó *-* Az időmbe belefért azért, hogy nővérem lurkóira is vigyázzak, illetve folyamatos felügyelet alatt vannak, mert másutt nem oldható meg, illetve beszereztem az új bringámat és egy kicsit tudtam élvezni a Gyöngyfesztet is :))

Talán egy másik ok, hogy miért is nem írtam az, hogy vagy nem volt miről írnom, vagy még nem akartam elkiabálni a lelkemnek fontos eseményt, egyszerű babonaság miatt. Amúgy sem vagyok az a fajta blogoló, aki mindennapi írna, max ha nagyon rám jön az öt perc és tényleg tudok minden marhaságról rizsázni XD

3 Replies to “why am I gone?”

  1. Köszi, hogy örülsz:) tessék hamar elkezdeni, mert a végén még az egekben lesznek az árak :S most még friss vagy :DD még könnyen fellehet fogni a dolgokat :DD

  2. Na hát jól hangzik minden program, örülök, és gratulálok itt is, hogy sikerült! ^^ Már én is úgy elkezdeném!

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

