brümm – brümmm

Míg tart a nyár, ezért kihasználom ahogy csak lehet. Manapság már úgy gondolom, hogy a  sok szabadidőmet rossz dolgokra fordítom. Jelenleg a vezetés az ami kitesz egy – egy reggelt, és élvezem! De, egyben félek is tőle még, a sok őrült között nehéz józanul vezetni. Tartok a sok birka embertől, akik már rutinból vezetnek és fittyet hánynak a kis kezdőkre, pedig anno az a sok birka is úgy kezdte, ahogy én: Kezdőként! Agyalok rajta, hogy lehet nem is a jogsival kellene foglalkozni, hanem inkább az angollal és egy nyelvvizsgával, (ami az istenért sem akar sikerülni -.-“) hogy arra  fordítsak több időt. Így is olyan szituációkba keveredek ebben a kis falucskában, hogy eléggé meglepődök, milyen kicsi is a világ. A minap várakozok egy buszra és éppen csak pár gyerek és egy nénike várta velem együtt a buszt, és hirtelenjében az útról lekanyarodik hozzánk egy autó, angol akcentussal kérdi: “Beszél itt valaki angolul?”. Ahogy ránéztem a rémült éppen nem a tini korukat élő, fiatalabb korosztályra és a tudatlan arckifejezést sugárzó nénire, felvállaltam ezt a megtisztelő szerepet és válaszoltam, hogy: “Igen, én beszélek!”. Ki gondolta volna, hogy a 3 kedves, jóképű srác, Abasárról az M3-as autópályát kereste. Köpni – nyelni nem tudtam, hogy azt a szentséges nyuszismamuszát, hogy a mennykőbe magyarázzam el nekik, hogy forduljanak a 3as számú főútra, Gyöngyös elején meg már ott a tábla, oszt kövessék az utat, míg további utasításokat nem látnak. Izgalmamban még a bérletem is kiesett a kezemből annyira magyaráztam nekik a frankót. Azért remélem, hogy megtalálták és sikeresen célba értek :)

Az idegen, cukin integető 3 srác előtt is voltak már ilyen kalandjaim, hogy külföldieket kellett helyreigazítanom, és ebből a szempontból érzem úgy, hogy elfecséreltem az időmet holmi vezetéssel. De úgy érzem muszáj ezt megcsinálnom, hogy muszáj minél hamarabb jogosítványt szerezni, hiszen a szüleim sem mai fiatalok, de azért annyira nem virgoncak, korukhoz illő egészségi állapotnak örvendhetnek (úgy is legyen sokáig!! ❤), de mi van HA!. Ez a csúnya kérdés az ami mindenkinél valamilyen formában elő jön így is, úgy is. Szeretnék nekik segíteni ha bármi van, főleg ha nővérem nem tud éppen akkor haza jönni, vagy nincs az autó nála, akkor itt leszek én, ha bármi kell bárkinek. Az angol is fontos, hát még a diplomához a nyelvvizsga, de úgy érzem, év közben 170%-osan majd megpróbálok felkészülni rá. Az sem olcsó mulatság, de olcsóbb mint egy vezetői engedély. De a sok sikertelenség után kicsit más felé akartam kalandozni, más fontos dologba akartam belekezdeni, minél előbb annál jobb szlogennel. Az angolra pedig csak azt tudom mondani (ha már lassan ősi ellenségként fogom üdvözölni, há!): “Ami késik nem múlik – és csessze meg akkor is meg lesz az a nyomoronc nyelvvizsga ha bele pusztulok is majd”.

A vezetést jelen pillanatban élvezem, igyekszem minél jobb lenni az előző órához képest. Nagyon sok mindenre kell figyelnem, és elég sok információt zúdít mind a forgalom, mind a drága, kedves oktatóbácsi rám. Ami elhiszem hogy fontos, ezért igyekszem minden részletre koncentrálni. Nagyon kis aranyos autókával furikázok a városban, de még az a sok birka akkor is feszélyez D:  ~ Jaajj, az ERŐ legyen velem :$

Reklámok

2 Replies to “brümm – brümmm”

  1. Én is nagyon izgulni fogok a forgalomban, az tuti, de remélem nem leszek majd nagyon béna. xD Te sem vagy az! Ügyesen! ;)

    1. Hát még szokni kell az egészet :DD de próbálok úgy állni hozzá, hogy jobb leszek minden alkalommal. és azért is megtanulok vezetni :DD

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

