say good bye?

Mielőtt még valaki szívrohamot kapna és légzési panaszai lennének; NEM nem hagyom abba az írást, csupán egy megérdemelt pihenésre utazok majd el a párommal :)) Bár, manapság kicsit megcsappant a nagy írásáradatom, attól függően nem fogom abba hagyni; ha nincs miről írni, a semmiről, MOST kivételesen nem tudok mit írni. Pedig szerintem lenne, de valahogy nem jönnek a szavak, nincs ihlet és manapság már kevesebb időt is töltök a gép előtt. Nap közben alig alig, ha pedig itt vagyok vagy sorozatot nézek, esetleg egy – két emberrel beszélgetek tali ügyben vagy éppen a sulis dolgokról. Ha tehetem nap közben telefonról is felnézek, bár telefonról még csak egyetlen egy bejegyzés született, valahogy nem tudom elképzelni, hogy arról írjak. Lehet, hogy ennek az ideje is el fog jönni, sosem lehet tudni!

A minap, azaz pénteken vissza néztem a régi sulimba, amit annyira szeretek, hiszen hivatalos voltam egy kézi edzésre, ami nagyon jó volt, kellemesen elfáradtam; ma pedig küzdök az izomlázzal. Míg oda jártam, annyi elsőst soha nem láttam, mint amennyi most gyűlt össze, persze a régi kedvenc volt csapattársaim is ott tolongtak az első sorban, mögöttem Molly drágámmal az élet, akit annyira imádok és küldök is neki egy puszit, mert tudom, hogy mindig követ itten! (Puszi babám   ❤ ❤ ❤ imádlak!) A hangulat mint mindig egy ilyen edzéseken nagyon jó volt. Sőt a volt osztályfőnökömtől (aki az edző), kaptam puszit is, és mintha fel csillant volna a szeme, mikor meglátott a folyosón, hogy jövök edzésre. Ilyet sem láttam tőle 5 év alatt, hogy örült volna annak, hogy láthat és ez jó érzés volt :) Persze, a portásbácsi is megörült, mikor meglátott, és bezsebelt tőlem 2 puszit, aztán rögtön udvarolgatni kezdett ahogy szokott a lelkem. Nem csoda, hogy még mindig vissza járok, hiszen annyi emlék köt oda, és annyi kedves ember van ott a számomra, hogy persze, hogy nehezen engedem el azt a helyet.  Ha tehetem és van időm, mindig beköszönök oda.

Ma már elkezdődött a pakolászás, a leltár szerkesztés és persze mindez fájdalmas izomlázzal kezdődött reggel az ágyban. Valami allergia vagy megfázás féle  is kísért engem, de ez akkor sem szegi ma le a kedvem. Van még pár dolog a tarsolyomban, hogy jól érezzem magam :) Tervezek egy kis csajos délutánt, ami remélem össze jön, de addig még össze kell szedni magam külcsínileg, mármint felöltözni normálisan, nem egy szál lenge itthoni ruhába induljak a falu másik végére! Van még tenni való, főleg az itthoni dolgokban, mint hogy vasalás és a többi, na meg persze a szobát se úgy hagyjam itthon hogy minden a feje tetejére van fordítva, vagy morbidon fogalmazva: mintha bomba csapott volna be.

 

 

 

 

Szóval, ha tehetem akkor sorozatozok. Nem tudom hányszor hangoztatni, hogy mindenki essen neki a Vámpír Naplóknak, mert egy csodás sorozat, persze akinek van lehetősége olvassa is el könyvben. Nekem volt szerencsém legalább az első kötetet elolvasni, ami nagyon megfogott, persze a sorozat jóval másabb, de ha tehetném a többi könyvet is szívesen elolvasnám, mert nagyon érdekes. Aki mókára vágyik, annak ajánlom az Agymenőket (the Big Bang Theory), mert az tuti mosolyt csal az arcokra! Aki egy kis rejtélyre vágyik annak a Pretty Little Liars-t ajánlom, a 4 barátnő történetét, akiknek az élete egyre bonyolultabb, és még csak középiskolások és súlyos döntéseket kell mindig meghozniuk. És persze a kedvencem, egy HBO-s produkció, felnőttebbek részére a True Blood – Inni és élni hagyni! sorozatot tudom ajánlani, ami igen csak 18-as karikás. Nekem ezekkel telik el egy – egy este / éjszaka, mert legalább 1ig tudom őket nézni, annyira megunhatatlanok! Illetve, aki szereti a picit elvontabb témát, annak a Skins sorozatot tudom ajánlani, ami még a kedvencem. És, persze egy HBO klasszikus a Tudors, amiben már le vagyok maradva, mert ennyi sorozatot nem tudok egyszerre nézni és más egyéb dolgot csinálni :DD

Akkor irány a sorozatozás! Ilyen melegben amúgy is jó a hűvös szobában lenni, de aki teheti irány a strand és még élvezzük ki a maradék nyarat!

xoxo

Reklámok

2 Replies to “say good bye?”

  1. Akkor jó pihenést nektek! :) Remélem jól telik majd! ^^ Én is szeretem amúgy a Vámpír naplókat, szoktam is nézni, meg le is akarom tölteni magamnak. :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

