egy gondolat

  • Condition: Bitch I’m  FABULOUS!!
  • In mind: Breath of Life {http://www.youtube.com/watch?v=ROtBbOcdFxo}
  • Feelings: let’s see…  impassive??

 

***

Meglepő azt hiszem, hogy újra itt járok. Kicsit elvesztettem a fonalat, elvesztettem a kedvem az íráshoz is. Lassan majd visszatérek ehhez a nagyszerű időtöltéshez mindenképp, hiszen hiányzik. De most miért is kellene mentegetőznöm. A mélyebb hullámvölgyeket nem igazán osztom meg a nagyközönséggel (ha van, ha nincs) és ilyenkor sajnos boldog pillanatok is eléggé ritkán vannak. De én azt mondom most már itt az ideje csupa-csupa boldog pillanatnak!! :))

Elszoktam az írástól, de sajnos ennyi időbe tellett, mire újra önmagam lehetek. Egy dolgozat (munkanapló készítése) úgy látszik újra kihozta belőlem az írói, mesélős énemet és kedvet kaptam ide is firkantani egyet. És akkor hát mi újság is velem???

Kérem szépen élvezem a picike szünetet. Most lesz 2 nap a suliban, de sebaj, azt is ki lehet bírni, majd egy hét felhőtlen pihenés. Büszke vagyok magamra, hiszen még csak most lesz vége a 4 napos ünnepnek, már a házinak, beadandónak és tanulni valónak a fele készen van és már csak pár üres kis kocka (olyan 3-4db) várja már azt, hogy kipipálódjon. Ez nekem is nagy szó, hiszen már csak tanulni kell a szünetvégén, a kiírásokkal, keresgélésekkel legalább nem kell bajlódni. A vezetés, a másik szerelmem lassacskán megy, pedig nagyon szeretném, hogy szülinapig meg legyen a jogsim. Sajnos az autóka lebetegedett, így még én sem tudom mikor megyek újra vezetni. Ami abból a szempontból nem is baj, mert ha sokat mennék vezetni, utána az lenne a baj, hogy sok volt és már össze lenne kuszálva a fejecskémbe minden. Úgy érzem itt is kicsit össze vagyok kuszálva. Nem is baj ez!! Ebből látszik, remélem, hogy ismét meg jött a kedvem az íráshoz és hogy igyekszem többször erre feltévedni és megosztani pár dolgot.

Igyekszem én, de az elfoglaltságot szerintem nyugodtan ráfoghatom a csúnya iskolára, ami úgy elveszi az időmet, hogy magamra sem jut nem hogy még az ember barátaira. De ezek csúnya dolgok és lehangolóak, erről ne is beszéljünk inkább. Eskü, még a sulit is tabuvá fogom rakni, mert csak negatívumokkal bombáz :D A csoporttársaimat imádom, ne hogy félre értés származzék belőle. A haverokat komálom, a rendszerrel van a baj!

Szünet előtt, úgy éreztem, hogy egy kis pihenés nem árt az embernek és végre annyi fárasztó hét  után megleptem magam egy kis szórakozással. Nem kell nagy dologra gondolni, csupán annyit tettem, hogy: meleg ágyikó, halomszámra forró TEA és megnéztem az Anastasia mesét *-* Legkedvesebb mesém a gyerekkoromból és mondanom sem kell hogy utána azért újult erővel vágtam neki a maradék pár napnak. Kellett nekem az a kis pihenés az biztos. Most pedig büszke vagyok magamra minden téren. Főleg, hogy ügyesen előre tanulok, megcsinálom a sok feladatot, hogy nehogy az utolsó pillanatra maradjanak, illetve az alakommal kapcsolatban is büszke vagyok magamra. A mindennapi tornázás a popsira, amit már lassan 1 – 1,5 hónapja csinálok végre ma eredménnyel kecsegtetett. Meg sem álok, amíg bírom! És persze a legjobb ebben az, hogy szeretem csinálni, mert tudom hogy utána jó érzés fog eltölteni. De ezt még sorolhatnám, lényeg az, hogy jól érzem magam a bőrömben.

Legalább is igyekszem pozitíván állni a dolgokhoz. Sikerül is, de a suli… szóval erősnek kell lenni annyi szent! Szóval erősnek lenni, kitartást, mert visszatéreeek ;))

xoxo

P.S.: és persze élvezem a vénasszonyok nyarát, csodás idő van! már 2szer meg is hódítottam a csúcsokat idehaza. I LOVE futás!!

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

