new familymembers

  • Feelings: almost happy, but calm
  • Music: {breath of life} (snowwhite and the huntsman)
  • Thinking: I must study!!
  • Doing:sitting up the studying

Közhírré tétetik!

Bár, már annyira nem is, sőt szerintem nyilván való, hogy a nőknél a stresszt a vásárlás nagymértékben csökkenti. Nem csak ez a módja a stressz levezetésének, de én legalább is igyekeztem pár holmit beszerezni, mielőtt jön a hideg, jön a fagy és már hopp nem is lehet semmit kapni majd a boltokban. Így bátorkodom bemutatni az új családtagjaimat *-*

100% Deichmann. Leárazva csak egy 10-es volt :) Már legalább 3 hete meg van. És alig várom, hogy kipróbálhassam mennyit bír majd a hidegben. Puha, szőrös és meleg. Remélem nem csalódok benne!!

A mai nap zsákmánya. Ma számolgattam utána, hogy 7 éve már annak (kb), hogy egy kis sportos Adiddas pénztárcámat nyúzom, és elérkezettnek láttam az idejét egy kicsit kreatívabb, színesebb (talán nőiesebb is ez a színes) fazonnak. Remélem benne sem kell majd csalódnom :)

Olyanok mint például a Milka csoki, kis apróságok is lendíthetnek a kedvünkön :) Ma például sokat mosolyogtam, ami úgy éreztem szebbé varázsolt. A buszon pedig átadtam egy kismamának a helyemet, azért még se ő álljon már fél óráig a buszon. Tudom, hogy ez alap dolog, hogy átadjuk a helyet azoknak akik tényleg igénylik, az elején még is bennem volt az érzés: “de hát én helyem…”. Nah, ezek után jól el is szégyelltem magam és felálltam, mert mint sportember, ne kottyanjon már meg egy kis buszon való álldogálás. Így a mai nap jó cselekedete is megtörtént, egész napos mosolygás pipa. Kell ennél kellemesebb dolog? :)) IGEN! Pocak ölelése :$

Reklámok

4 Replies to “new familymembers”

  1. A vásárlás tényleg jót tud tenni a női léleknek, főleg ha rossz a kedvünk. ^^ Rám is rám férne már valami hasonló. :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

