filmmaraton, avagy kossuth lajos az új abraham lincoln

Hogy mi is ez az új Kossuth Lajos vs. Abraham Lincoln? Ha valaki a közösségi szájtokról lemaradt volna a hírről, akkor sürgősen nyissa meg a google translet-ot és írja be, magyar – angol fordításra, hogy Kossuth Lajos. Az élmény felbecsülhetetlen! *-*

Abraham Lincoln, a Vámpírvadász. A film, amit már magunkévá tettünk. Szerintem nem rossz, egyszer vagy akár többször is nézhető a film. Aki még nem látta az nézze meg, főleg, aki szereti a vámpíros filmeket! Vérfarkasok nincsenek benne, talán a második részben (hahaha).

A terítéken most a Bourne – trilógia kapott helyet, ami szerintem nagyszerű film. Misztikus, akciódús és szerintem szerethető film, amit akár többször is meg lehet nézni. Igaz már vagy 10 éves az első rész, ami egyáltalán nem baj. Mondjuk kicsit feltűntek a hatalmas monitorok és a minitégla telefonok, de rá se ránts! Nekem akkor is tetszett. A harmadik rész befejezését másképp képzeltem volna el, de így is jó volt, hiszen volt benne üldözés meg lövöldözés meg minden ami kell. Nah meg a Matt Damon sem egy utolsó (hmm).

Jajj és persze, ki nem maradhatott a péntek esti rock koncert sem. Paddy and the Rats koncertezett a környéken és hát rá csaptunk, legalább is én a nagy túlbuzgóságommal. Ami picit elkeserített, hogy van annyi érdekes ember, aki neki állt pogózni, mert szerintük az mennyire menő… hát nem tudom. Szerintem én lehettem az egész rock/metál koncert nagy kirívó és különc arca. Aranyos kis színes (kék, fehér, piros meg mit tudom én) kockás ingecskében ugráltam a lelátón a zenékre. A többiek.. khöm.. acélbakacs/betét meg nagy haj, meg ami a rockerekre illő dolgok. Lehet csak ezért zavart annyira hogy csúnya beszéd gyakran elhagyta a zenészek száját is.. de a pogózás.. nah az már nem az én világom.. vagy nagyon finnyás lettem, vagy nem tudom. A koncert jó volt, hiszen ismertem a bandát, a zenéket, csak a körítés nem jött annyira be(???).

Lényeg a lényeg jól éreztem magam, még helyünk is volt ahol aludni tudtunk, erre haza felé (is) megáztunk. ^^,

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

