kényelem

  • Feelings: végre felszabadultan!! :))
  • Music: linkin park catalyst – annyira imádom!!
  • Thinking: az együtt töltött időkre, mert annyira jó volt :$
  • Doing: meggyes szívecskés joghurt ❤

Nem dicsekednék, csak nagyon. Nagyon kellemes 3 napot tölthettem együtt pici párommal, aki megtisztelt személyével. Most rajtam volt a sor a vendégváró szerepében. Ki is tettem magamért. Új finomságot készítettem, ez nem volt már mint a rakott karfiol. Új dolog volt számomra, mind elkészítésileg, mind minden szempontból és azért szerényen megjegyzem majdnem pompás sikert is arattam vele. Szóval éhen nem haltunk, háhá!

Sok programot nem tudtunk beiktatni ebbe a pár napba, hiszen inkább esett az eső, aztán megint esett, aztán ismét esett. Majd megint esett. A vezetési óráimat is lemondta az oktató, így több időt tölthettünk a jogsi rovására. Nem lehet mit tenni, beteg a brümm- brümm. Kellemesebb időtöltést nem is lehetett volna jobban kezdeni, pezsgő és kellemes kis vacsora. Aztán a pillanat hozta a többit. Az este végére pedig egy filmet is beiktattunk Prometheus néven, ami durván arról szól, hogy a Darwinizmust (végre!!!) a szőnyeg alá söpörhetjük és találkozhatunk a legelső Alien-nel is, mondhatni ez afféle előtörténeti film (amikre manapság a filmesek nagyon rá vannak kattanva). Kicsit bonyolult volt a film, néha úgy érzetem “áh, igen már értem” aztán fuccs az egésznek. Sebaj, ez egy olyan film, amit meg kell nézni és utána kitárgyalni mi miért is történt!

A következő napra egy kis testmozgást is beiktattunk, mert kemények vagyunk mint a joghurt! ?Meg persze igényeljük a mozgást, nem jó mindig a 4 fal között ülni, ülni, ülni és csak ülni, nah ,meg persze ülni. A nap folyamán megnéztük Edgar Allan Poe különös és misztikus történetét egy nagy rajongóval szemben. Nekem tetszett, misztikus, titokzatos film volt a Holló. Az estét pedig az Ice Age 4 el zártuk ami hatalmas film, mese. Ezt mindenkinek ajánlani tudom!

De ennyit erről a filmes ajánlgatásaimból. Az egész együtt töltött idő csodás volt. Végre elfeledtem a gondokat, teljesen! Még így szünet alatt is éreztem hogy a suli súlya (mert igen, itt még van szünet!) rám nehezedik. Rossz volt, hogy nem tudtam tőle szabadulni, hogy csak a megfelelés és a határidőre pontos kivitelezés járt folyton csak a fejemben. Úgy érzem kellett egy ilyen igazán “leszarom az egészet” nap, hogy igazán önmagam tudjak lenni, ne pedig egy feszült, belül parázó kívül mosolygós lányka.  Ezer köszönet pocak

Amíg jó az idő (mert erre néha szépen süt a nap), irány a szabad, ki kell használni amíg jó idő van! Én is így tettem. Egy kis gyakorlás sosem árt! Sajnos a futáshoz már nem volt jó idő, így az megint kimaradt :(

Reklámok

2 Replies to “kényelem”

  1. Örülök hogy jó volt az együt töltött időtök! Nekünk is jót tett, hogy kicsit össze voltunk zárva. :)

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

