míg

… megeszem a joghurtom le írom a híreket:

* first of all: büszkén híresztelem ama hírt, hogy az atlétika 3ból sikeresen lefutottam a szintet 1000m-ből. Hogy miért is olyan nagy dolog?? Mivel nem nagy a kondícióm, nem sportolok külön, csupán ön szorgalomból (ha van időm, HA!!) megyek csak ki a salakra / rekortánra futni.Leginkább azért, hogy fejlődjek, ami ezek szerint sikerült is. Most már reménykedem a többi tárgyban is! :)

* rég nem írtam már. jó, azért nem olyan régen, de azért hiányzott. Ismét egy mély hullámponton vagyok túl, úgy hogy a készülés – tanulás nem maradhat ki a minden napjaimból jelenleg. Egy kis extra adag fáradtság pedig, a velejárója :)

* a szakdolgozatom köszöni szépen jól van. Csupán a címe van eddig meg, hogy hogyan tovább az még előttem ködben és homályban van burkolózva. Jelenleg kisebb bajom is nagyobb mint az, hogy elkezdjem.

* a vezetés, az új, drága szerelmem. Nagyon tetszik még mindig, de be kell, hogy valljam voltak azért itt is mélyebb pontok és pillanatok. De hát, hol nincs ilyen?? Ezek után újult erővel indulok neki is. Főleg azok után, hogy meglettem dicsérve. Ki nem örülne ennek??? :D

*a titok. Van egy cuki titkom, amit ha elmondanék, nyilván, sőt egyértelműen nem lenne titok. Legalább is a párom előtt titkolózom, ami már szinte nyílt titok, hogy van egy titkom :DD De majd most, hamarosan kiderül minden *-*
– és egy másik titok… hogy ő is titkolózik e miatt előttem. Micsoda igzi életet élünk :DD

Amúgy köszönöm szépen jól vagyok. Fáradság az, ami beszövi a mindennapjaimat, de hát menni kell és csinálni. Már unom az egészet, de ezt már végig visszük. Ezt a félévet, amire rengeteg mindent feltettem (mondhatni akár, hogy egy lapra is) meg fogom csinálni, ha már ennyit gürcöltem mindennel. Ha nem is 170%-osan rakom oda magam, de igyekszem mindig a tőlem telhetőt hozni. A megfelelési kényszerem és a maximalizmusom (mert elméletileg olyanom is van o.O ?? ) az, ami segít ebben, legalább is abban, hogy időben kész legyek a dolgaimmal és hogy ne halasszak semmit az utolsó pillanatra; ez persze a sulis dolgokra jellemző.. a magánéletben ez körül belül az ellentétével ér fel. Erre mondhatnák, hogy kicsit szétszórt vagyok :$

De összeszedem magam!

Amúgy meg élvezem az életet, a napokat, a pillanatokat és próbálom a legmélyebb hullámaimat átvészelni ;)

2 Replies to “míg”

  1. Örülök a szintvizsgádnak vagy hogy kell mondani, gratulálok! :) A legnehezebb a hétköznapok túlélése szerintem is, főleg hogy tél van és reggelente sötét. :/ De kitartást kívánok hozzá! ;)

    1. köszönöm a szép szavakat! neked is sok kitartást, mert olvastam, hogy azért neked is van hullám völgy :( úgy érzem ez most mindenkinél kijött, nekem is volt egy nagyon mély, de váltig állíthatom, hogy a páromnak köszönhettem azt, hogy kitudtam belőle lábalni :)) beszéljétek meg ti is a gondokat és ne hagyd magad :))

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

