most csak kisbetűkkel

nagy és fontos dolgokon vagyok túl és többnyire sikeresen, és csak reménykedem, hogy a legutóbbi is sikeresen végződött, mert szerintem minden tőlem telhetőt megtettem, aztán már csak a jó isten látja lelkem és dönti el mennyire segít. én nagyon szeretném ha egy kis löketet adna… mert ez már nekem kell és meg is van de egy kis külső segítség sosem árt :)

nagy dolgok jönnek még mindig, hiszen az élet nem lehet egyszerű csodálatos tanármegőrülős – beadandós – zárthelyi dolgozatos vizsgaidőszak nélkül. habár nagy erőkkel írom az irományaimat, most igen is úgy éreztem, ha már ennyire le vagyok tompulva, ide is firkantani kellene valamit. nos, hát itt az a valami….

a sok kapkodás és hajrá hevében én még is tudok egy kis időt lefagyasztani magamnak és a kis fantáziámnak. csak a pillanatnak élek olykor és olyan szinten elmélyülök saját képzelő erőmben, hogy a végállomáson veszem észre: “jajj, le kell szállni a buszról” (vagy amúgy tovább visz @.@ ). ilyen illuminált (mert komolyan tényleg mintha az lenne) állapotaim közepedte egyre jobban érzem a karácsony közeledtét. már egy nagyon sikeres szülinapi ajándékozáson is túl vagyunk. mindenki örült az ajándéknak, de legfőképpen a szülinapos. kitettem magamért (már megint :$)!!! szeretek másoknak boldogságot és örömet okozni, mert akkor én is boldogabb vagyok. nah meg most megint felgyulladt bennem a szerelem, szóval rózsaszín felhő meg ködöcske meg minden szép és jó. a karácsonyt már nagyon várom. egyáltalán nem az ajándékok miatt, manapság már leszoktunk az ilyenekről; inkább azért várom, mert van egy kis pihi és a legfontosabb dolgok, amik szebbé tehetik az ünnepeket:

hozzábújni a pocakhoz ♥ narancsot és mandarint zabálni (mert azt másképp nem lehet élvezni *-*) ♥ elképzelni egy szép faházat ahol kandalló van és ott ücsörögni ♥ anyuval forralt borozni itthon ♥ ajándékozni a csajokkal és visszatérni a papíralapú képeslapokhoz (mert az szerintem maradandóbb) ♥ forró csokizni és teázni ♥ egésznap pizsiben lenni és nézni a jó kis karácsonyi sorozatokat a TVben ♥ csajszikáimmal forralt borozni a Dobó téren ♥ karácsonyi vacsit készíteni a pocakkal ♥

a tervek tehát készen vannak, állnak és jól érzik magukat. most már csak a vizsgaidőSuCk egy részét kell túlélni és minden szép és jó lesz :))

amúgy minden okés, a szerelem teljesen feltölt energiával, amit ügyesen be is próbálok osztani, hiszen nagy nagy szükség van ám rá!

Reklámok

3 Replies to “most csak kisbetűkkel”

    1. lehet :DD de az még nagyon messzire van! a vizsgaidőszak az rendesen januárig kitolódik szépen. de remélem, hogy minél több megajánlott jegyek születnek, hogy kevesebb tanulni való maradjon az ünnepekre és az új évbe :DD mindenesetre azért a 40 kreditért szerintem vért fogok izzadni :$

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

