első nap – believe me

Ellie Goulding ‘Believe Me’

Első napom az utolsó héten, merő meglepetést szerzett számomra. Csuda jót! Sikereket könyvelhetekVitaly-Sokolovsky-12_large el és amiért még büszkébb vagyok, hogy ezt magamnak értem el, saját erővel, erőfeszítéssel, gyakorlással és kemény munkával. Olyan jól esett, mikor a hiányzó gyakorlatom sikerült a legelső próbálkozásra és biztos utam van mára vizsgára. Majd egy múltheti zárthelyi dolgozatom eredménye is görbült a papíron, ami azt jelenti, hogy nem kell még egyszer végigülnöm az előadást (ami gyakorlat – WTF???) és ezzel a kreditem is meg maradt. Arról nem is beszélve, hogy a héten több óra is el fog maradni, főleg amiből már le vagyunk zárva. ÉS végre egy olyan hét, mikor nem sötétben jövök haza, hanem világosban (hihetetlenül jó érzéééééés *-*).

A sikert nem szeretném elkiabálni, sőt! szeretném ha még kihúzná a vizsgaidőszakomig! Büszke vagyok magamra, hiszen a félévem borzalmasan indult, rengeted feladatot vállaltam magamra, megtanultam osztódni, habár ezzel a figyelmem eléggé szétszállt, jóformán tropára ment, amit most a tanulásokkal és készülgetésekkel próbálok helyrehozni, mert már a nagy része a kemény melónak lement és egyre kevesebb dologra kell figyelnem. Már – már megijedtem, hogy a memóriámmal van a baj, de ha csak belegondolunk okosan, annyi feladatom, dolgom volt, hogy nem is csoda ha olykor 5 másodperc után elfelejtettem azt amit mondtak nekem… zakatol és kattog az agyam, de most már remélem nyugisabb idők jönnek :)

Borzalmas félév kezdet után és az élet nehézségeivel való küzdés után már csak jobb lehet, nem igaz? :))

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

