második bejegyzés – Earthquake

HD Dubstep – Earthquake (Fytch Remix) [FEATURED]

Ismét egy eredményes napot tudhatok magam mögött, bár azt, hogy “eredményes” kicsit féltve merem kiejteni a számon, s papírra vetni. A tanárok nem éppen szeretetteljesen vagy éppen kedvesen bántak ma velünk, félünk is az elkövetkezendő napoktól. Az, hogy lehordtak minket a magasugrás miatt és nem éppen barátias hangnemben közölték, hogy kíváncsiak lesznek, hogy mit produkálunk majd vizsgán eléggé megijesztett. Legalább is engem. Bár, mondjuk én így is örülök, hogy ha görbül a jegyem csak ne kelljen még egyszer végigszenvedni a tantárgyat, amibe nagyon sokat beleadtam. Jártam külön edzeni a képességeimet, hogy fejlődjek szépen, hogy minden meglegyen… majdnem minden sikerült is, csak hogy én nem olyan kategóriába tartozom, akinek könnyen megy ennyi meg annyi futás, de a tüdőmet kiköpve megmutattam, hogy én is tudok küzdeni és elérni a kívánt szintet. Remélem, hogy sikerül a tantárgy és vele a kreditemet is megszerzem :)

A lehangolt fél óra után eléggé nyomott lett mindenki, többnyire mindenki. Az a fél óra sokat nyomott rajtam nem csak kedvileg, de fizikálisan is, hiszen utána borzasztóan fáradtnak éreztem magam. Gyakorlások sora után elsétáltam a következő órákra. Helyesen írni is csak közepesen tudok, mint hogy kiderült. Picit jobbra számítottam, de ez ember függő. Igyekszem szépen és igényesen fogalmazni, a helyesírás sosem volt a pajtásom, de meg voltunk egymás mellett és szerintem ez után is meg leszünk, amolyan jóban rosszban, békességben meg a hasonlók :D

Loholva a busz után a ténylegesen hazafelé tartó buszomat (mert amúgy kerülőn jövök, mert arra több a járat és még csatlakozás van, de percben ugyan annyi mind a két irány), ahol kicsit relaxálhattam. Most valahogy gyorsabban eltelt ez az út is mint ahogy szokott. Hiszen általában alszok rajta. Most tanultam, de pikk – pakk haza is értem. A ínycsiklandozó bundás kenyér  után a tanulásba is belevetettem magamat ügyes diák módjára. Egyszerre 3 zh-ra készülni nem kis feladat, habár még itt toporzékol mellettem a két angol dolgozat, hogy tanuljam már, én még egy pici pihit kérek.

Annyira jó lenne nem tanulni és pihenni, de pont most nem szabad a hajrában feladni a dolgokat! A mosoly az arcomon van, habár bágyadtan és megfáradtan de majd olvasgatom a papírkáimat. A mai napot féltve, sőt súgva állítom, hogy sikeres volt. Csupán a neptunban való jegybeíráskor fogok igazán megnyugodni. Addig pedig FIGHT!

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

