harmadik nap – Radioactive

Imagine Dragons, Radioactive

Olyan lehetetlennek tűnő dolgok sorozata történt ma velem, hogy boldogságomba eléggé kelendő menyecske lettem. Először is sikerült az angol dolgozatom, majd sikerült a focim, amit már másodjára vettem fel. Fáradtan, de boldogan indultam haza a másik angol dolgozatomról, amiről nem igazán tervezek mit nyilatkozni.

Szóval a foci boldogság-lázában útra keltem. A menetrendet meglepetésemre felénk is megbolygatták, így pánikhelyzetemben a busz elindulásakor egy többnyire szimpatikus srácot kérdeztem, hogy ő hová utazik. Mert féltem hogy elindulok Pestnek, aztán kikötök Kukutyinban. Miután megtudtam, hogy jó buszon ülök, csak a menetrendben előrébb helyezték az indulását (mi a fenének?????? -.-“), a gyerkőcke párbeszédbe kezdett felem. Könnyen véve az akadályokat elcseverésztem vele, ha bár nem éppen erre számítottam este fél 8 tájt. Még jó hogy többnyire sötét volt a buszon, nem látta az unott és kómás fejemet, ama büszkeséggel, hogy sikerült a félév elején lehetetlennek tűnő focim, há! Majd mikor leszálláshoz készülődtem meglepetésemre érdeklődik becses nevem iránt… oké hát mit tudjak tenni pánik helyzetben, mikor másodpercekre vagyok a leszállástól és ő meg elfoglalta a folyosót??? Sőt még kérdi hol érhet el… nos ihlet hiányában a másodperctörtrésze alatt, kinyögtem, hogy a hírhedt közösségi oldalon, majd mosolyogva leszálltam a hidegbe, ahol próbáltam feldolgozni a történteket. Nem sikerült! A látásból már ismert srácra kíváncsi leszek, mármint hogy megtalál e és feltudja e dolgozni, hogy én asszonykája vagyok egy roppant fess fiatalembernek. Őszintén szólva az arckifejezését megnézném, viszont egy haver-barátnak jobban örülök, ha ilyen kialakulhatna ebből a 10 perces csevejből.

Összegezzük tehát, a megpróbáltatások sora hamarosan végéhez közeledik, legalább is az egyik része. Keményen próbálom teljesíteni a rám szabott feladatokat, de már annyira várom, hogy aludjak és pihenjek és lapokat szétdobálva “I’m fed up with!” stílust diktáljak magamnak. Még holnap vár rám némi feladat, aminek a tanulását most rögtön folytatom is :)

aludni akarooooook !!!!!!

és igen most csak ennyire futotta, de már ez is valami, nyehehe D:

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

