száncsengő csing-ling-ling

Ellie Goulding – Bettersweet

Karácsonyi lázban ég már mindenki. Itthon az ajándékok becsomagolva és a legszebb, hogy igaz, anyuval megbeszéltem, hogy karifaaz én ajándékom majd januárban érkezik, vagyis a másik fele; büszke vagyok arra, hogy egy aprósággal meglepem majd őket. Az ajándékok nem más, mint egy csodás üveg képkeret, amibe az esküvői fényképüket csempésztem bele, hiszen a házban minden polc telis-tele van minden rokontól kapott fényképekkel, rólam és a nővéremről, de ők, szüleim hiányoznak. Remélem nagyon fog tetszeni nekik ez az apróság!

Fa díszítés? Há! Ebéd után, neki is estünk, azaz én estem neki a fadíszítésnek. Most kivételesen egy szép ezüstfenyő díszíti a nappalinkat, és méretben is jóval kisebb, mint ami eddig szokott lenni. Én örülök az aprócska méretnek, legalább nem lesz kisebbségi komplexusom, és végre elérem a tetejét!! Szerintem aranyos lett, olyan kis picur, de egyben aranyos is :)

Már nagyon várom, hogy párommal a “karácsonyi vacsit” elkészítsük együtt. Szerintem nagyon de nagyon sokat fogunk nevetni, legalább is tőlem biztos kitelik.

Things I got Christmas

muffin sütőforma  meleg zoknik  cicanaci  baglyos nyaklánc  atlétika 3 vizsga: közepes irodalomtöri vizsga: jó mikulás zokni ami csilingel  csillogó nyaklánc mollitól  ezüst fülbevaló pulcsi

Things I love Christmas

a fenyő illata karácsonyi dalok (NOX, Crystal) karácsonyfa díszítés túrósbejgli fahéjas muffinok örömet szerezni igazi képeslapokkal forraltbor karácsonyi filmek a tvben karácsonykor Harry Potter maraton (mert ilyenkor még jobb megnézni)

Reklámok

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

