It feels so good but it’s so bad for me

Megan and Liz: “Bad For Me”

Nyugodtan állíthatom, hogy ez a tanulás igen igen rossz számomra. Persze, sőt (!) hogyne lenne hasznos, bár a pihenés és lustaság sokkalta csábítóbb dolog.

Most, hogy itt az új év, ismét itt a tanulások ideje. Nem sok kedvvel és kevés erővel ülök neki a maradék új évi vizsgáimnak, ha muszáj ha nem. Sok mindent csinálnék helyette, mint például (mert csináltam is helyette): a Gmail-omat elrendezgettem (Urban:evenél olvastam ezt az ötletes cikket és hát rögtön meg is kellett csinálnom), nagy nehezen felhagytam a zenehallgatással, képeket is jó sokáig keresgéltem (hiszen lehet valami változni fog a hajamat illetően *-* ) és a csoki zabálást is inkább abbahagytam, hogy tudja végre tanulni. Röpke 75 oldalt magamévá is tettem, habár nem mondanám, hogy olyan nagyon sokra is emlékszem belőle. Holnap (ÍGÉREM) nagyon jó kislány leszek és többet fogok tanulni!! A vizsgákkal többé kevésbé egészen jól állok, mert muszáj, egyre kevesebbet szeretnék most már! Sőt, mikor bent vagyok még egy kis gyakorlásra adom a fejem, hátha még a maradék bemutatandó gyakorlatomat eltudja fogadni majd a vizsgán a tanár és mehetek vizsgázni *-*

Az új hóbortom pedig szinte egyik pillanatról a másikra jött és ötletté vált bennem, egy érdekes gondolattá, hogy mi lenne ha… dolog esett meg velem. Nagyon nézegetek új hajacskák iránt, szóval az új évi megújulás is folyamatban van. Ha, pár vizsga lement, akkor mindenképpen változtatok, egyeztetek majd a fodrásszal, megfelelő jusst is előkaparászok és akkor “a fenébe, csak egyszer élünk” oldalamat előveszem és merek majd változtatni :)) Nagyon arra a meglátásra hajlok, hogy ha bejön ez az új dolog, akkor jó darabig ez is maradna, mivel én mindig pórul járok a frizurákkal, annyira szeretném, ha ez most jól sülne el! (coming soooooooon).

És akkor most, ha már kétségek és a bűntudat mardosása közben visszatérek valami olvasgatáshoz!

2 Replies to “It feels so good but it’s so bad for me”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

