nosztiiiii

Nosztalgiázás a köbön. Egy sikeres (4) USA történelme angol vizsgán vagyok túl! A nap fénypontja pedig, hogy a nővéremmel és a két kis poronttyal meghódítottuk Kékestetőt és a sípályát! Nagyon nagyon jó élmény volt, azt le számítva, hogy a síelés nem éppen a szívemhez közelálló sportág, de mint sportemberként (és egy sítábort sikeresen túlélve), akarva akaratlanul nekem tudni kell és az öreg mamás tempóban, úgy érzem tökéletes és még élvezhető is! Nem hajtott a tatár, nem sietettek, nem kellett senkit követnem – habár magam csendességében eléggé unalmas volt így csúszkálni -, de azért élmény volt, TÉNYLEG! A mellékhatások már jelentkeznek, a térdfájás az első mind közül. Ő mindig kivívja a figyelmem. A sítábort sajnos pont egy térddagadással kezdtem, és úgy érzi az elsőbbség csak is az övé lehet, oké, megkapta, majd este meg lesz puszilgatva és be lesz pacskolva krémecskével aztán csituljon!  – Öröm még, hogy híres embert is megismerhettem, akit mindenki láthatott már a tévében, szóval ajánlom ezt a helyet mindenkinek (meg annak is akinek van egy kis spórolt pénze), tényleg nagyon jó és nagyon jó oktatók vannak (köztük ez a médiás fazon is :$ hihiih)

A másik fénypont, hogy míg tegnap este kétségek között vergődtem, már – már sírás határán is voltam, ettől függetlenül a nagy angol tanulásban (hozzáteszem, hogy egy szót sem értettem belőle! most komolyan… olyan régen tanultam MAGYARUL az USA kialakulását… és akkor még értsem meg angolul T_T) egy remény lángocska, egy szikra kipattant és egyszer csak azt éreztem, ez másnap meg lesz! Sikerülni fog! (Sikerült, jaaaaaa! *-*) A köszönet még a páromat illeti, aki fennmaradt, éjszakázott velem, amíg be nem fejezem és bátorított, támogatott – szeretlek ♥ 

szóóval most ilyen happység van és ez nagyon jó érzés :) kikapcsolódásképpen a következőket teszem magamévá:

melegszendó Sherlock (sorozat) Dragon Ball (még csak a simánál tartok és még nagyoooon sok van hátra anyuféle tea (mert én sosem fogok olyan jót csinálni, ezért kiélvezem :$ és a nap végére egy kis tanulás, mert már tudom mire számíthatok, így valahogy jobban neki tudok ülni (örömmel ?????? wtf) 

Reklámok

2 Replies to “nosztiiiii”

  1. Nagyon tetszik a háttérképed! :) Jó is néha nosztalgiázni. :)
    Tudom sokat nem vígasztal a dolog, de semmiképp ne keseredj el, ha valami nem fér a buksidba ennyi tanulás után! Elismerésem, mert lehet, sőt biztos hogy nekem ehhez már nem lenne akaraterőm! :)

    1. Köszönöm a jó tanácsokat :) majd még igyekszem, csak nagyon nagyon nehezen visz rá a lélek, hogy lekezdjem a tanulást :S

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

