az álom végre valóra vált

Életem egyik legcsodálatosabb napja. Se hó, se eső, se szél, se orkán, se olyan természeti jelenség (felénk legalább is), ami meggátolhatott volna a siker kapujában. Sikeres forgalmi vizsgát tettem. Első alkalommal ültem a volán mögé, totál idegben, hogy itt és most engem le fognak fejezni. Majd apum szavai eszembe jutottak, aki azt mondta legyek nyugodt, mit idegeskedek? úgy is sikerül! Igaza lett! A vizsgabiztos is oldotta a feszültséget, kérdezgetett, beszélgetett, így kicsit én magam is oldódtam. Kicsit. Hihetetlen számomra, hogy egy nagy álmom vált valóra. Már csak az apróbb dolgok vannak hátra: az iratok és az ügyintézés. Mérhetetlenül büszke vagyok magamra, hogy megtudtam csinálni, hogy helyt tudtam állni, boldog vagyok hogy letettem valami hasznosat is az asztalra! Nagyon szeretnék már most elindulni, de nem szabad. És akkor itt jönnének a szokásos díjátadós szövegek, hogy köszönöm ennek és ennek. És igen! Köszönöm a szüleimnek, hogy ennyit költöttek rám, mert egyáltalán nem volt egy olcsó mulatság, az oktatómnak, akit néha megizzasztottam butaságaimmal, de biztatott és mérhetetlenül rendes volt (imádom!!! ♥) és persze páromnak aki a mélyebb napjaimon is mellettem volt, mikor nem voltam toppon a vezetésben.

Hihetetlen boldogság!! *-*

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

