brümm brümm.

Ismét egy csodás nap. Napok. Együtt töltött órák és percek. Annyira vártam már az ilyen pillanatokat. Nagyon jól esik és estek. Most az sem érdekel ha csöpögősen fogalmazok, ez van. Boldog vagyok. 3 nap. Csak vele. Megszakítás nélkül. Ennyit rég nevettem már egyszerre.

Huncutkodás a felsőfokon!

Megint hoztam a formám, megint átmentem kislány stílusba, aki rosszalkodik, bújócskázik és nagyon huncut.

De jó játék. Ennyit nevetni a hülyeségen, végül is jól esett. Az, hogy elbújtam a takaró alatt hatalmas huncutkodás volt, ami pedig utána történt… mármint azt sem tudtam hol vagyok; látni nem láttam semmit, csak annyit éreztem felkaptak… majd puff.. én pedig zihálok a röhögéstől!

Könnyesre nevettük a 3 napot. És, igen; szavakat alig találok rá, hogy egyáltalán hol is kezdjem az egészet. BRÜMM BRÜÜM, mondja az autó… nem nem itt kezdem… Azt mondom BOO. Mivel filmes este volt megérkezése után. IGEN! Ő jött átt! VÉGRE. A terítéken Paranorman éés persze a vacsi utáni pezsgőzés a kis családdal, mert meg kellett, ünnepelni a forgalmi vizsgámat! Másnap két film is volt a terítéken. A Penge. Jó féle, de a harmadik rész a legjobb, amúgy majd elaludtam rajta, de azért jót mulattunk. Nap végére a Madagaszkár 3-ra esett a kínvallató választás, mivel szokás szerint ÉN, azaz jó magam, megint döntésképtelen voltam, hogy mit is nézzünk; mert ahogy egyesek mondják (igen te ) nekem semmi sem elég jó. A nagy birkózás és poénos viccelődések közepedte kinyögtem, mint a halott az utolsó szavát, már sírva nevetve, hogy Madagaszkáááááár. Haláli volt. Na, ez az a mese, amit tudnék ajánlani mindenkinek, annyira állat. Innen jött a Brümm brümm, mert az autó is úgy csinál, hogy brümm brümm, igeeen a legjobb jelenet a filmben! Mondtam már amúgy, hogy brümm brümm??

Csodás volt.

Szeretnék még sok sok ilyen nevetős estét és napot. Ezek után még jobban szeretem, főleg azért, hogy a sok hülyeségemet elviseli :$ höhö

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Reklámok

2 Replies to “brümm brümm.”

Szolj hozzá bátran! - ne féj, nem harapok (hamm)

